Gå til innhold

Kirken klarer å stille Martha i et godt lys

Anbefalte innlegg

Nå har Snåsa blandet seg inn i Martha-diskusjonen. Han sier hun umulig kan kommunisere med de døde, da det er umulig.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10018332

Et artig utspill fra en fyr som lever av å gjøre det umulige. ;)

Dette blir bare morsommere og morsommere. Krangel mellom forskjellige grupper som alle driver i overtrobransjen er underholdning på høyt nivå.

---

Science flies you to the moon. Religion only flies you into buildings.

Fortsetter under...

Gjest fattigmor

Hun snakker nok med hester, men i følge henne er det ikke kun enveiskommunikasjon.

Jeg synes det er rart det ikke har vært mer fokus på hestene. Jeg synes i hvert fall det er mer bemerkelsesverdig å føre toveissamtaler med hester enn med engler. ;)

:0)))) med hunden min har jeg toveis komunikasjon,men han kan ikke si L.

Når jeg spør om han vil ha brød eller loff,svarer han :off off.

Okke som er,så liker jeg prinsessa :0)

Nå har Snåsa blandet seg inn i Martha-diskusjonen. Han sier hun umulig kan kommunisere med de døde, da det er umulig.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10018332

Et artig utspill fra en fyr som lever av å gjøre det umulige. ;)

Ja, jeg tenkte det samme da jeg så overskriften idet jeg hastet forbi Narvesen - det var jaggu rette rævva som feis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...