Gå til innhold

Hjelp til å velge jakke fra Bergans

Gjest skal kjøpe vinterjakke/kåpe i god tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://bergans.no/sider/start_produkter.asp

Bekledning - Lady - Dun og varmeisolerende

Scroll og trykk på jakkene i magen til høyre. Der kan du se alle farger, når du trykker på valgt modell.

Lang, eller kort? Mørke eller lyse farger?

Selv er jeg mørk i håret, og aldri helt blek i huden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Lang, eller kort? Mørke eller lyse farger?

''

Til deg, mørke farger.

Lang eller kort, hvor høy er du ca? Er du kort ville jeg valgt relativ kort jakke. Ellers ville jeg valgt lengre - lang.

Skrevet

''Lang, eller kort? Mørke eller lyse farger?

''

Til deg, mørke farger.

Lang eller kort, hvor høy er du ca? Er du kort ville jeg valgt relativ kort jakke. Ellers ville jeg valgt lengre - lang.

Jeg er 168 cm. Liker i grunnen vinterjakker som dekker rumpa.

Takk for innspill :-)

Skrevet

Bergans har dårlig passform. Jeg hadde valgt noe annet.

Jeg kan ikke tenke meg en vinter/regn jakke som har finere passform enn Lady modellen til Bergans. Man får jo den fine silhuetten i den.

Gjest Liker ikke å fryse!
Skrevet

Altså, jeg har en Bergans parkas og er kjempefornøyd. Den er så deilig varm når det er kaldt. Dekker rumpa og lårene og jeg gleder meg nesten til å ta den i bruk igjen. Den har deilig varm krage og jeg ville ikke byttet den bort mot en kort modell.

Skrevet

Jeg er 168 cm. Liker i grunnen vinterjakker som dekker rumpa.

Takk for innspill :-)

Her var det jo mange jakker som ser ganske like ut, men jeg likte f.eks 5351 Lava Down Lady Parka og 1419 Meråker Insulated Lady Jacket av den lange sorten. Og 5337 Kvitfjell Insulated Down Lady Jacket.

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg en vinter/regn jakke som har finere passform enn Lady modellen til Bergans. Man får jo den fine silhuetten i den.

Casta har nok litt problemer i kveld. Full eller noe.

Jeg er enig med deg. Jeg liker passformen til Bergans Lady.

Hvilken modell liker du best? Hvilken farge?

Skrevet

Casta har nok litt problemer i kveld. Full eller noe.

Jeg er enig med deg. Jeg liker passformen til Bergans Lady.

Hvilken modell liker du best? Hvilken farge?

Jeg har Dynamic modellen, men fant den ikke på siden deres så den har nok kanskje utgått (kjøpte den for ca 4 år siden) Den er ganske lik Oslo Lady Jacket under Dermizax kategorien men den er med hette.

Jeg har i helt sort, og synes det er penest :-)

Skrevet

Jeg liker veldig godt alle jakkene fra Bergans, men syns dessverre noen av de er altfor boblete. Føler meg som Michelinmannen i mange av dem. Men av disse ville jeg valgt Dyna down i rosa, brun eller svart :o)

Skrevet

Jeg prøvde produktet 1912 Myrull Lady Coat. Utrolig flott. Men den kostet 1600 så det ble med prøvingen.

Det var ull, men ikke noe fòr inni. Så da blåser det jo gjennom.

Men utrolig flott altså.... (kan jo ønske meg den til jul.....)

Skrevet

Jeg prøvde produktet 1912 Myrull Lady Coat. Utrolig flott. Men den kostet 1600 så det ble med prøvingen.

Ja, jeg så den i en butikk, og den så deilig ut, men tenkte også at det ville blåse rett gjennom. Noe av det viktigste for å holde varmen er jo at et plagg er tilnærmet vindtett.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøpte den jeg, klarte ikke gå i fra den. ;o)

Jeg er frysepinne, så ull tenkte jeg må være gode greier.

Skrevet

Jeg har prøvd den. Likte den ikke, fordi den loer så gæli. Jeg så ut som en ulldott, da jeg tok den av meg :-(

Skrevet

Tror jeg ville valgt 5351 Lava Down Lady Parka i brunt.

Jeg heller også til den modellen. Men jeg tror svart blir bedre for meg.

De er møkkdyre disse jakkene, men fortsatt 30-50% billigere enn Canada Goose, som må renses (stort minus i mine øyne).

Håper at Bergansjakker kan vaskes i maskin.

Skrevet

Jeg heller også til den modellen. Men jeg tror svart blir bedre for meg.

De er møkkdyre disse jakkene, men fortsatt 30-50% billigere enn Canada Goose, som må renses (stort minus i mine øyne).

Håper at Bergansjakker kan vaskes i maskin.

Må ikke alle slike jakker renses?

Jeg ville ikke puttet en slik jakke i maskinen, tror jeg, men så rengjør jeg dem også omtrent bare annenhvert år.

Men helt sort blir jo fort skittent, så godt mulig det må vaskes eller renses oftere.

Skrevet

Jeg har prøvd den. Likte den ikke, fordi den loer så gæli. Jeg så ut som en ulldott, da jeg tok den av meg :-(

Ja, loing er irriterende!

Skrevet

Det gjorde ikke dem jeg prøvde...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...