Gå til innhold

Hjelp til å velge jakke fra Bergans

Gjest skal kjøpe vinterjakke/kåpe i god tid

Anbefalte innlegg

Ja, jeg så den i en butikk, og den så deilig ut, men tenkte også at det ville blåse rett gjennom. Noe av det viktigste for å holde varmen er jo at et plagg er tilnærmet vindtett.

Jeg er også stort sett veldig praktisk av meg. Altså bør det være vind- og vanntett.

Men denne hadde veldig flott fasong for meg. Og jeg har kun en kåpe, og den er ...... gammel!!!

Fortsetter under...

Jeg er også stort sett veldig praktisk av meg. Altså bør det være vind- og vanntett.

Men denne hadde veldig flott fasong for meg. Og jeg har kun en kåpe, og den er ...... gammel!!!

''Og jeg har kun en kåpe, og den er ...... gammel!!!

''

Løp & kjøp!

Må ikke alle slike jakker renses?

Jeg ville ikke puttet en slik jakke i maskinen, tror jeg, men så rengjør jeg dem også omtrent bare annenhvert år.

Men helt sort blir jo fort skittent, så godt mulig det må vaskes eller renses oftere.

Min kan vaskes på 30 grader. Jeg gjorde det nå nettopp, og den ble ren og fin :o)

Jeg var å så etter Bergans dun-jakke ifjor .... den sportsbutikken (Intersport) lurte på om hvorfor akkurat Bergans .... dunjakkene deres er forferdelig "klumpete", jeg prøvde dunjakker fra Norrøna, som var mye mye bedre, lette og myke.

Endte ikke opp med dunjakke i det hele tatt :) blei Bergans Ullkåpe, så kjøpte jeg meg ei boblejakke som ser ut som dunjakke fra Skogstad, holdt meg god og varm hele vinteren :)

Har svart Nordkapp Bergans jakke, ville ikke ha noen motefarge, pga at Bergans produktene er alt for dyre til å følge motene :)

Det som er så negativt med disse tekniske jakkene er at en må kle på seg lag på lag med ull under for å holde seg varm, kjekke vår- og høstjakker, men er skuffet over de som vinterjakker.

Lykke til med valg og handel !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...