Gå til innhold

Gaffatape

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det butikker (i Oslo) som selger sølvfarget Gaffatape? Jeg har googlet litt og det ser ut som om det ikke går "over disk". Må man være et firma for å få kjøpt det?

Fortsetter under...

Skrevet

clas ohlson, byggmakker, biltema, mange bensinstasjoner, etc etc etc. Tror ikke det burde være noe problem i Oslo ;-)

Skrevet

Beklager, så ikke at du presiserte sølvfarget. Min gaffatape er imidlertid sølvfarget, så det går helt fint. Er dog ikke sikker på hvor jeg kjøpte den. Ser clas ohlson bare har svart?

Skrevet

Biltema har i hvert fall hatt det.

De har, ja. Jeg var innom og kjøpte nettopp det i går.

Annonse

Skrevet

clas ohlson, byggmakker, biltema, mange bensinstasjoner, etc etc etc. Tror ikke det burde være noe problem i Oslo ;-)

Takk, alle sammen. En stor "sølvveske" av plast, som jeg elsker, har gått i stykker! Hankene er gåene.

:)

Skrevet

Claes Ohlsson og Jernia?

Og de fleste byggevare butikker har det sikkert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...