Gå til innhold

Bra dokument mappe til hyggelig pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i behov av ny dokumentmappe etter å ha slitt den gode gamle grundig ut. Ikke nevn PC-veksker, for pc'n må jeg ha på ryggen - særlig når jeg bærer den sammen med elektroniske synshjelpemidler. Dermed er det ikke alt for mye plass til alndre ting i ryggsekken. Det dumme er jo at det meste koster flere tusen kr. Naturlig nok... På uføretrygd i min unge alder har man ikke råd til det.

Krav: Godt håndtak, men og en reim som fordelser vekten og avlaster bra. Litt stive vegger så ting ikke knørves. Frontrom med plass til mob, penner osv. Et par rom innvendig, gjerne et glidelåsrom bak på utsida. Gjerne et inni og. Foretrekker spenne eller hva man kaller det i stedet for magnetlås.

Har hatt en i skai, som forsåvidt har vært ok i en del år, men den er helt utkørt nå. Har nok mest lyst på skinn. Svarrt el. mørkebrun.

Er det noe nettsted jeg kan se på? Noen som vet om det finnes et tilbud noe sted? Butikker som er bra (kikket på Gunerius, Bagorama og noen steder litt nermere hjemstedet mitt. Morris kjeden. Wedins har jeg ikke funnet noe hos i nærheten der jeg bor. Jeg kan legge MAX en tusing i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...