Gå til innhold

Hvorfor det er så stille fra Frp...

Anbefalte innlegg

I tilfelle man lurer på hvorfor det plutselig ble så stille fra Frp rundt saken med skjerf, tepper, osv.: :knegg:

Stortingsrepresentant fra Frp Per Arne Olsen og 220000 kr

http://e24.no/makro-og-politikk/article3797063.ece

og Frps nestformann Per Arne Olsen

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10009370

Så da ble det stille fra den kanten... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353224-hvorfor-det-er-s%C3%A5-stille-fra-frp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• ShitDiddelyDo

9

• Helmi

5

• hidi, the scorpion

2

At det er mange politikere som sitter i glasshus og derfor holder kjeft om tepper og klokker, tror jeg nok de fleste allerede har forstått. De har vært mistenkelig stille. ;)

Men mest imponerende er det at politikerne selv ser ut til å ha forstått det. Sjelden har vel oposisjonen holdt mer kjeft enn i denne saken.

Tror ikke det finnes en ærlig politilker.... De begymmer sikkert veldig idealistisk, men systemet innhenter dem kjapt;(

Jeg tror ikke det nødvendigvis er sannere for politikere enn for andre med makt - bedriftsledere, osv.

Derimot tror jeg at mange gjør feil, som er helt naturlig for mennesker. Vi kan ikke ført opphøye politikere til "gudelige", og så klage når de ikke oppfyller.

Gjest Gaver til besvær

Jeg tror ikke noe partier eller statsråder har en fullstendig prikkfri sti. Det tror jeg ikke er mulig.

Uten at jeg _vet_, så tipper jeg alle våre folkevalgte får gaver i større og mindre grad. Jeg har ikke det minste problemer med å se at dette er av mindre betydning for de fleste, og i en utrolig travel hverdag blir ikke gaver en viktig ting.

For meg synes det å være menneskene rundt disse politikerne som har sviktet. Å registrere gaver og finne verdien på disse bør slett ikke være en oppgave for de som har stilt seg til disposisjon for oss 24/7. Systemet er ikke bra nok slik det har vært.

Alle politikerne har rådgivere/sekretærer, og dette med gaver bør overlates til dem. Når en politiker får ett eller annet, må disse hjelperne rett og slett ta over gaven, og spørre om det er noe politikeren vil beholde privat eller ei. Og avhengig av svaret må gaven behandles slik eller sånn.

Av alle ting media har greid å bruke kilometervis av spaltemeter på, så er dette av de minst matnyttige.

Annonse

Jeg er overbevist om at er det noen som _ikke_ har rent mel i posen, så er FrP-politikere.

Ellers synes jeg at saken er totalt idiotisk. Det er vel helt naturlig å få noe i gave når en besøker bedrifter, andre land osv... Det gjør meg absolutt ingenting at de har fått litt av hvert.

Gjest harikkenickfortiden

Jeg er overbevist om at er det noen som _ikke_ har rent mel i posen, så er FrP-politikere.

Ellers synes jeg at saken er totalt idiotisk. Det er vel helt naturlig å få noe i gave når en besøker bedrifter, andre land osv... Det gjør meg absolutt ingenting at de har fått litt av hvert.

"Jeg er overbevist om at er det noen som _ikke_ har rent mel i posen, så er FrP-politikere."

hvorfor i alle dager er du overbevist om det? Du var da skrekkelig rask til å fordømme frp polikere!

Ang. overskrift på hovedinnlegg:Jeg har da sett innlegg i nettaviser der siv jensen har ment at både den og den bør gå av pga denne skandalen med gavene. hun har sågar sagt at denne saken gjør at folk mister totalt tillit til politikere.

Men hva i alle dager har egentlig denne saken med frp å gjøre? har dere problemer med å se at det er tvilsomme politikere i alle partier, og MÅ dra ned frp i samme søla?

Etter som jeg har fått med meg, så er Siv Jensen den eneste politikeren som gadd å oppsøke ulykkestedet der fire ungdommer omkom i Mandal. Hun gadd å møte folk, hun gadd å trøste. Se om det er andre politikere som gidder dette!

Når en vet at en del av skylden til ulykken er at det mangler midtdeler, som vi i Norges rikeste land ikke har råd til, så kan en bli mektig forbannet.

"Jeg er overbevist om at er det noen som _ikke_ har rent mel i posen, så er FrP-politikere."

hvorfor i alle dager er du overbevist om det? Du var da skrekkelig rask til å fordømme frp polikere!

Ang. overskrift på hovedinnlegg:Jeg har da sett innlegg i nettaviser der siv jensen har ment at både den og den bør gå av pga denne skandalen med gavene. hun har sågar sagt at denne saken gjør at folk mister totalt tillit til politikere.

Men hva i alle dager har egentlig denne saken med frp å gjøre? har dere problemer med å se at det er tvilsomme politikere i alle partier, og MÅ dra ned frp i samme søla?

Etter som jeg har fått med meg, så er Siv Jensen den eneste politikeren som gadd å oppsøke ulykkestedet der fire ungdommer omkom i Mandal. Hun gadd å møte folk, hun gadd å trøste. Se om det er andre politikere som gidder dette!

Når en vet at en del av skylden til ulykken er at det mangler midtdeler, som vi i Norges rikeste land ikke har råd til, så kan en bli mektig forbannet.

''skrekkelig rask til å fordømme frp polikere!''

Du vet da ingen ting om hvor rask jeg har vært til dette ;)

''skrekkelig rask til å fordømme frp polikere!''

Du vet da ingen ting om hvor rask jeg har vært til dette ;)

Nei, det vet jeg ikke. Men det ble da skrevet som den største selvfølgelighet. Mener du virkelig at det er Frp som har de største skurkene? Eller mest tull med? Hvor finner du dokumentasjon på det, i tilfelle?

Gjest liberalist

''Jeg er overbevist om at er det noen som _ikke_ har rent mel i posen, så er FrP-politikere.''

Tåpelig generalisering.

''Ellers synes jeg at saken er totalt idiotisk. Det er vel helt naturlig å få noe i gave når en besøker bedrifter''

Det er forskjell på en "liten" gave, og en gave til verdi 25.000.

Ja, det er en drittsak, men drittskar blir vi straffet strengt for i dette landet.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2981298.ece

Når hvermannsen får en bot på 12000 kr for ikke å ha tolldeklarert ei klokke, så skal ikke Jensebassen & co kunne legge seg flate og håpe på tilgivelse. Og slippe unna med det.

Vi kan ikke ta en "jens" eller skylde på våre "rutiner" når tolleren tar oss til side og spør om det vi hadde håpet å få med oss over grensen ubemerket.

I tillegg er det nesten ulovlig å ha så dumme folkevalgte at de tror de kan stå over loven, men det gjør de, igjen og igjen.

Annonse

Dette beviser vel bare at absolutt alle politikere er en gjeng kjeltringer.

Forøvrig er det vel såpass forventet med slik oppførsel fra FRP-politikere at det ikke har nyhetens verdi.

"Forøvrig er det vel såpass forventet med slik oppførsel fra FRP-politikere at det ikke har nyhetens verdi."

Men er det såpass forventet med slik oppførsel fra de andre partiene?

Det er helt utrolig som enkelte kan mobbe frp her på dol. en ser aldri at andre partier blir mobbet på denne måten. er det rart at det er et protestparti. at dere ikke ser det selv. og når det f.eks. er snakk om kleppa o.l. , da nevnes de med navn, men er det noen fra frp, så er det HELE partiet som er kjeltringer....

Nei, det vet jeg ikke. Men det ble da skrevet som den største selvfølgelighet. Mener du virkelig at det er Frp som har de største skurkene? Eller mest tull med? Hvor finner du dokumentasjon på det, i tilfelle?

''Mener du virkelig at det er Frp som har de største skurkene? Eller mest tull med? ''

Hehe, må innrømme at jeg deler denne oppfatningen, men kan ikke på noen måte dokumentere det!

''Mener du virkelig at det er Frp som har de største skurkene? Eller mest tull med? ''

Hehe, må innrømme at jeg deler denne oppfatningen, men kan ikke på noen måte dokumentere det!

Da vil jeg mene at du har store fordommer mot Frp. Du har ikke påstått noe annet, men ville bare si det. Det er noen her på dol som mener at de ikke har fordommer, men allikevel har den oppfatningen som du har..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...