Gå til innhold

Gaver, hva finne på

Gjest rådvill gavekjøper

Anbefalte innlegg

Gjest rådvill gavekjøper

Det er bursdager jevnt og trutt, og jula kommer hver bidige desember.

Hva kjøper dere i gaver? Jeg tenkte av denne tråden kunne utveksle tips.

Egne barn: cd-spiller, lydbøker, bøker, klær, sportsutstyr, spill

Kjæreste: klær, sportsutstyr, noe fra Elkjøp

Er det noen som har helt konkrete tips for høstens innkjøp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353227-gaver-hva-finne-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper omtrent aldri gaver til noen uten å spørre om hva de ønsker seg, eller jeg plukker opp noen "leads" gjennom året hva de trenger. Unntaket er kanskje smågaver til barnas venner, men da er barna med på å bestemme hva vi skal kjøpe.:)

Det er bare så uhorvelig vanskelig å finne på gaver til voksne når man ikke har en anelse om hva de ønsker seg at det unngår jeg i det lengste. Ender som regel opp med noe fra Polet hvis jeg MÅ kjøpe noe. :)

Jeg hadde dessverre ikke noen tips til deg altså, annet enn å be om ønskeliste.

Jeg har kjøpt inn en stor bunke badelaken og brodert navn på.

Som smågaver synes jeg gavekort er genialt. Til barn er kinobilletter flott.

Til egne barn er det greit å kjøpe inn utstyr de trenger. Snuppa på 11 kommer til å få sykkel. Kjøpte den på tilbud nå i helgen.

Gubben kommer til å få hjemmestrikkede sokker. Han ble så misunnelig da jeg strikket til snuppa her om dagen. Men det er ikke like enkelt å strikke til han da han ikke skal vite om det:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...