Gå til innhold

Provosert og fortvilt

Anbefalte innlegg

Det er ei som har sagt så mye nedsettende om meg til folk at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg kjenner jeg blir så provosert at jeg kunne ja....... Hva gjør man når folk setter ut rykter om folk som de ikke kan forsvare seg ? Jeg føler en sånn enorm avmakt mot dette mennesket. Samtidig kjenner jeg at lunta begynner å bli kort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353266-provosert-og-fortvilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

''Hva gjør man når folk setter ut rykter om folk som de ikke kan forsvare seg ? Jeg føler en sånn enorm avmakt mot dette mennesket.''

Skjønner jeg kjempegodt:(

Rykter bør man aldri bry seg om, desto mer man forsvarer seg, desto skyldigere virker man...(

Fra min egen erfaring, så har sannheten alltid kommet frem tilslutt;)

Selv, lytter jeg aldri til rykter, alle burde vite hvordan en fjær blir til fem høns;)

Overse ryktene om deg, og lev som vanlig!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...