Gå til innhold

Hudleger i Oslo/Akershus

Anbefalte innlegg

Gjest mamsenbamsen

Noen som vet om gode hudleger i Oslo/Akreshus?

Har ringt Linderud Hudlegekontor, men der er det 5 mnd ventetid.

Har en sønn som er endel plager med eksem ol i ansiktet + en føflekk som forandrer seg.

Er det noen som har peiling på hvor det kan være mindre ventetid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353288-hudleger-i-osloakershus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har veldig god erfaring med Hudklinikken i Oslo sentrum. Det er privat så koster litt, men får time relativt raskt. De har peiling på hva de driver med. Jeg tar alltid føflekksjekken min der. Drives av Jon Langeland som er hudlege her på dol.

Hudklinikken.no

Dr Ole Magne Kalgaard

Frederik Stangs g 11-13

Frogner Helsesenter

0264 Oslo

Telefon: 22 54 71 00

Skal være flink, og har hørt at han er litt fleksibel i forhold til ventelister. Ser an problemstillingen. Men da må du forbi kontordamen, og få formidlet det til han. En venn ringte og forklarte problemet til legesekretæren. Fikk beskjed om lang ventetid (men mye kortere enn 5 mnd). Dr. Kalgaard ringte tilbake etter noen dager, og han måtte ikke vente mer enn to uker tror jeg.

Kanskje dumt å si noe negativt om dr. Langeland her, men jeg gjør det likevel. Ser Neela har svært positiverfaring med føflekk. Jeg var hos han for noe annet, og han gjorde bare vondt verre, og var rådyr i tillegg. Fikk time på Volvat for å rette opp det som kunne rettes opp. Dyrt det også, men han var ihvertfall flink. Husker ikke navnet, men han jobber der ikke nå lenger. Tror Volvat generelt har flinke leger.

• 3 år senere...
Livingstone

Dr Ole Magne Kalgaard

Frederik Stangs g 11-13

Frogner Helsesenter 22 54 71 00

Doktor Kalgaard er en sjelden flink og dyktig lege/hudlege.

Han har behandlet meg for første gangen for over ti år siden.

Han har behandlet flere av mine barn.

Han er både forsker, med nylig overstått dr.philo grad fra UiO, og en empatisk mann.

En lege som er forsker, flink med barn, emaptisk, villig til å lytte, can you ask for more?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...