Gjest Nickløsheletiden Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Etter å ha jobbet med det samme i laaaaaaaange tider, helt i fra forrige årtusen - har jeg fått meg ny jobb!!!!! Tenk at de ville ha meg :-) Juhuuuuu!!!!!! Gratulerer! )) 0 Siter
Gjest Ford Fiesta 78' Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Etter å ha jobbet med det samme i laaaaaaaange tider, helt i fra forrige årtusen - har jeg fått meg ny jobb!!!!! Tenk at de ville ha meg :-) Juhuuuuu!!!!!! Uff da Prust, det var da voldsomt til skryting på deg i dag. Du har greid å holde deg i skinnet lenge nå. Synd at du lot deg rive med. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Uff da Prust, det var da voldsomt til skryting på deg i dag. Du har greid å holde deg i skinnet lenge nå. Synd at du lot deg rive med. Hvorfor skal du alltid svare prust så jævla nedlatende? 0 Siter
Gjest Ford Fiesta 78' Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hvorfor skal du alltid svare prust så jævla nedlatende? Fordi jeg liker å erte henne litt. 0 Siter
tonie Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Gratulerer! Hvis man skal dømme etter humøret er det en kremjobb også? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Fordi jeg liker å erte henne litt. Tapersk oppførsel. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Tapersk oppførsel. Takk for støtten - fatter ikke helt hva jeg har gjort mot denne personen.... :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Gratulerer! Hvis man skal dømme etter humøret er det en kremjobb også? Om det er kremjobb spørs hvordan en definerer kremen :-) Det er ikke noe vanvittig høyt lønnsnivå, men det er en jobb med spennende oppgaver og store utviklingsmuligheter for meg både faglig og personlig. Gleder meg veldig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.