Gå til innhold

Tåler en fryser å stå i minusgrader?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bare kulda jeg tenkte kunne være et problem. Den trekker vel kanskje litt mer strøm i kulda, men det får bare være :o)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17269921&mpage=1

Her er forresten en diskusjon om samme tema. Det ser ut til å gå bra! :-) Det var en historie der om at de fant alt maten ødelagt, men her vil jeg si at det likegjerne kan skje med en fryser som står inne! *erfaring*

(Må forresten legge til at jeg jaggu er glad ikke dol muligheter for så dillete oppsett! faderullan - babybildene tar jo større plass en selve innlegget! Blir reneste vm i scrolling...)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17269921&mpage=1

Her er forresten en diskusjon om samme tema. Det ser ut til å gå bra! :-) Det var en historie der om at de fant alt maten ødelagt, men her vil jeg si at det likegjerne kan skje med en fryser som står inne! *erfaring*

(Må forresten legge til at jeg jaggu er glad ikke dol muligheter for så dillete oppsett! faderullan - babybildene tar jo større plass en selve innlegget! Blir reneste vm i scrolling...)

Det gikk bra i flere tilfeller enn det gikk dårlig hverfall ;O)

Vi har fryser stående i uisolert utebod, hvor det naturlig nok kan bli ganske kaldt når det er tosifra minustall utendørs. Har aldri hatt problemer med den.

Flott :o) Skal kjøpe fryser til uka, og regner med det går bra da.

Annonse

Jada, ikke noe problem. Vi har fryseskap inne mens fryseboksen står i gaarsjen. Vi bor midt uti skauen og i vinter var det over 30 minus her i flere uker. Fryseboksen funker like fint den.

Takk for svar :o) Tar sjansen jeg og.

Hvis det er en "ren" fryser går det greit, det er kombiskap som kan gi problemer. (Kombiskap = kjøl+frys) Når temperaturen i omgivelsene blir lavere enn kjøleskaptemperatur, slår motoren seg av i BEGGE enhentene, og fryseren blir for varm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...