Gå til innhold

FU: Hva skal dere i helga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hyggelig med date da :-)

Vi skal på middag til foreldrene mine ikveld. Bestefar kommer også, og han skulle ordne norsk hummer så det gleder jeg meg veldig til:)

Imorgen skal jeg og broren min til byen og handle bursdagsgaver til mamma og pappa, og på kvelden skal jeg ha vorspiel med noen venninner og ut en tur etterpå.

Gleder meg til helg!:-)

Gjest sminkedokka

Hyggelig med date da :-)

Vi skal på middag til foreldrene mine ikveld. Bestefar kommer også, og han skulle ordne norsk hummer så det gleder jeg meg veldig til:)

Imorgen skal jeg og broren min til byen og handle bursdagsgaver til mamma og pappa, og på kvelden skal jeg ha vorspiel med noen venninner og ut en tur etterpå.

Gleder meg til helg!:-)

Høres koselig ut med vorspiel med jentegjengen ;) Blir nok kjekt å gå ut på byen ja ;) Jeg gleder meg i allefall til en bedre middag med vin til ;))))

Gjest sminkedokka

Ikke noe spesielt.

Kokkelere en del med guttungen, ta ungene med i parken en tur og kanskje stikke innom svigersøster (og svigermor) med bursdagsgave på forskudd (som jeg selvfølgelig har ordnet).

Ok, det er no deilig med helg uansett da :)))

Annonse

1. Rydde garasjen, og det kan fort ta hele helga, for der er det mye skrot!

2. Vaske klær, deriblant sengetøy og mengder med håndklær.

3. Vaske stuevinduene, og skifte gardiner.

4. På lørdagskvelden skal vi åpne en flaske vin, og bruke som hjelpemiddel til å sove siden naboen under oss skal ha innflytningsfest.

Og ellers skal vi bare slappe av og kose oss................!

Lykke til med daten :-) Er det den aller første? Spennende...!

Jeg har akkurat vært hos hos legen og fått konstatert UVI (på toppen av alt annet som er gærent med meg i disse dager), så jeg skal slappe av med hobby-greier og prøve å svelge den dårlige samvittigheten for alt jeg ikke får gjort.. Flink pike-syndromet, sikkert.

Gjest Helga Helg

I helga skal jeg være med å tømme leiligheten etter en slektning som nettopp døde. Ikke noe koselig, men må gjøres :(

I tillegg skal vi på tur og grille pølser, og jeg må ta et røsk i huset; vaske masse klær, rydde her og der...

Og slappe av litt og se på tv mellom slaga.

Gjest sminkedokka

I helga skal jeg være med å tømme leiligheten etter en slektning som nettopp døde. Ikke noe koselig, men må gjøres :(

I tillegg skal vi på tur og grille pølser, og jeg må ta et røsk i huset; vaske masse klær, rydde her og der...

Og slappe av litt og se på tv mellom slaga.

Ikke noe særlig det der, men håper du får slappet av litt også;)

Gjest sminkedokka

Lykke til med daten :-) Er det den aller første? Spennende...!

Jeg har akkurat vært hos hos legen og fått konstatert UVI (på toppen av alt annet som er gærent med meg i disse dager), så jeg skal slappe av med hobby-greier og prøve å svelge den dårlige samvittigheten for alt jeg ikke får gjort.. Flink pike-syndromet, sikkert.

Takk:) Det er ikke første daten min vel..men en gang må man vel lykkes da..

God bedring med uvien da :-S

Gjest sminkedokka

1. Rydde garasjen, og det kan fort ta hele helga, for der er det mye skrot!

2. Vaske klær, deriblant sengetøy og mengder med håndklær.

3. Vaske stuevinduene, og skifte gardiner.

4. På lørdagskvelden skal vi åpne en flaske vin, og bruke som hjelpemiddel til å sove siden naboen under oss skal ha innflytningsfest.

Og ellers skal vi bare slappe av og kose oss................!

Koselig med ei flaske vin :) Men kjipt at dere skal ha fest under da..urgh, kjedelig med så mye bråk!!

Annonse

I ettermiddag og kveld skal jeg være foreldrevakt på et korpsseminar :-)

I morgen kveld får vi besøk av et vennepar. Ungene skal sove litt rundt forbi (hos venner, mormor og med korpset) - så vi skal sikkert rangle litt og sove lenge på søndag :-)

Koselig med ei flaske vin :) Men kjipt at dere skal ha fest under da..urgh, kjedelig med så mye bråk!!

De er så stille og rolige til ellers, så litt får man jo tåle. Og de var jo høflige og spurte om det passet også, siden de vet at mannen jobber turnus. Så det går nok greit. Vinflaska er innkjøpt, og sov i ro ligger klar på nattbordet. Og så har man en god! unnskyldning for å ligge lenge på søndag.

Rydde kjelleren, for snekkeren begynner i morra

Rydde litt i resten av huset

Bake boller

Gå på sopptur med ungene og en nabofamilie

Drikke kaffe og slarve med naboene på lekeplassen

Guttungen skal på dagstur med korpset, så Datra og jeg skal ha skalldyrfest lørdag. ;)

Dette er ihvertfall ambisjonene. Satser på at jeg får gjort det meste. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...