Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Så flink du er! Hva gjør du for å klare dette? Hvor høy / tung er du?

169 og var oppe i 85, nå er jeg nede på 74-tallet.

Jeg begynte å sykle til jobben i mars, og har gått masse turer (det gjorde jeg før også da), men etter som formen har kommet har jeg også begynt å jogge mer, og kjøpt meg rockering.

Og så har jeg begynt å spise litt annerledes. Det gikk fort nedover i sommer da jeg spiste mye kylling, laks, reker og salat, og veldig lite brød og poteter og pasta og ris osv og kuttet nesten alt av sjokolade osv.

Nå har det stått ganske stille en stund, jeg tror det har sammenheng med at jeg har spist mer brød og sånt igjen en stund. Spent på fortsettelsen når jeg nå spiser litt mer kylling og salat igjen :-)

Annonse

Gjest Näckrosa

169 og var oppe i 85, nå er jeg nede på 74-tallet.

Jeg begynte å sykle til jobben i mars, og har gått masse turer (det gjorde jeg før også da), men etter som formen har kommet har jeg også begynt å jogge mer, og kjøpt meg rockering.

Og så har jeg begynt å spise litt annerledes. Det gikk fort nedover i sommer da jeg spiste mye kylling, laks, reker og salat, og veldig lite brød og poteter og pasta og ris osv og kuttet nesten alt av sjokolade osv.

Nå har det stått ganske stille en stund, jeg tror det har sammenheng med at jeg har spist mer brød og sånt igjen en stund. Spent på fortsettelsen når jeg nå spiser litt mer kylling og salat igjen :-)

Ja, nå ser jeg jo at du har holdt på en stund :) Flinka! Jeg henger meg på, så får vi se hvordan jeg klarer meg... Veide 66 for noen år siden (var veldig flink med mat og trim da), men har falt tilbake til gamle synder..

Vel... da er jeg i gang! :) (Takket nei til kaker TO ganger i går... og det er ikke helt meg ;o) -eller jo... det er det nå :)

Ja, nå ser jeg jo at du har holdt på en stund :) Flinka! Jeg henger meg på, så får vi se hvordan jeg klarer meg... Veide 66 for noen år siden (var veldig flink med mat og trim da), men har falt tilbake til gamle synder..

Vel... da er jeg i gang! :) (Takket nei til kaker TO ganger i går... og det er ikke helt meg ;o) -eller jo... det er det nå :)

Hei hei, heng deg på :-)

Jeg sa JA til to kakestykker i går, i bursdag, så der slo du meg gitt ;-) I dag har jeg hanglet og brygger på noe tror jeg, så det ble med en times spasertur med hundene og en time på sofaen før jobb i kveld... Dessuten er det noen hormoner på gang igjen. Får vel lytte til kroppen som det heter...

Skal ikke veie meg igjen før på tirsdag, selv om det er vanskelig å la vær'

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...