Gå til innhold

Verdens vakreste kvinne!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• Babette

13

• determegdet

5

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Han sier jo selv at han alltid spiller den slags roller, uten at det har noe med hvordan han egentlig er og gjøre:-)

Har vi ikke nylig sett ham som politimann?

Men det er ikke tvil om at han kler skurkerollene best.

Det er en pen mann med østeuropeisk utseende som ALLTID spiller skurk. I Anna Phil, i Ulvenatten og en rekke andre filmer eller TV-serier. Jeg tror han bor i Danmark Vet du hvem jeg mener? Han er kjekk og sexy.

Annonse

Har vi ikke nylig sett ham som politimann?

Men det er ikke tvil om at han kler skurkerollene best.

Det er en pen mann med østeuropeisk utseende som ALLTID spiller skurk. I Anna Phil, i Ulvenatten og en rekke andre filmer eller TV-serier. Jeg tror han bor i Danmark Vet du hvem jeg mener? Han er kjekk og sexy.

Her er han:

http://www.imdb.com/name/nm0191318/

Gjest Nickløsheletiden

Annonse

Jeg synes fortsatt Scarlette Johansen er noe tilnærma perfeksjon.

Dessuten synes jeg denne sorte, norske løperdama er digg! Har ikke greie på friidrett, så jeg aner ikke hva hun heter.

Gunn Rita Dahle er også en babe.

A propos friidrett: Min favoritt er Emma Green, svensk høydehopper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...