Gå til innhold

Den rare nabogutten

Anbefalte innlegg

Du bør i hvert fall kontakte noen. Hør på Liza. Så lenge det ikke dreier seg om bilkjøring er hun verdt å lytte til.

Det er jo litt bekymringsfullt at han går fra sjenert titter til onanist, og skremmende smil på gata.

Jeg tenker jo som så at det ikke er godt å vite hvordan dette kan ende hvis han fortsetter å flytte grenser.

Så snakk med noen!

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

17

• frosken

4

• morsan

3

• Luska

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

Du bør i hvert fall kontakte noen. Hør på Liza. Så lenge det ikke dreier seg om bilkjøring er hun verdt å lytte til.

Det er jo litt bekymringsfullt at han går fra sjenert titter til onanist, og skremmende smil på gata.

Jeg tenker jo som så at det ikke er godt å vite hvordan dette kan ende hvis han fortsetter å flytte grenser.

Så snakk med noen!

Hmp. jeg kommer meg, stort sett bare en bil pr år *stolt*

Hmp. jeg kommer meg, stort sett bare en bil pr år *stolt*

Har arvedilemmaet løst seg?

Tenkte på deg her om dag og funderte på om dere hadde funnet gode løsninger. Også blir jeg stadig overrasket over hvordan du dukker opp nå du trengs her på dol. Har du en eller annen form for overvåkningsløsning...*s*

Annonse

Tenkte på deg her om dag og funderte på om dere hadde funnet gode løsninger. Også blir jeg stadig overrasket over hvordan du dukker opp nå du trengs her på dol. Har du en eller annen form for overvåkningsløsning...*s*

Hun abonnerer selvsagt på mine innlegg, siden de er så spennende! Gjør ikke du det? ;)

Gjest Liza i London

Siden jeg aldri - ever never - prokrastinerer, tar jeg meg heller en tur inn her i sådanne situasjoner. Så det kan hende at, vel...

Skriver ny tråd mht arvesp. - egentlig mange å takke her

Hun abonnerer selvsagt på mine innlegg, siden de er så spennende! Gjør ikke du det? ;)

''Hun abonnerer selvsagt på mine innlegg, siden de er så spennende! Gjør ikke du det? ;)''

Jeg har ikke funnet en slik funksjon på dol, så jeg tror heller at Liza nå har avslørt at hun leser mer på dol enn jeg har trodd at hun gjorde.

Men jeg tok henne først helt på alvor når hun sa at hun aldri prokrastinerte, og leste svaret hennes flere ganger for å skjønne sammenhengen...

Annonse

vet jo ikke hvor lurt dette er pga guttens alder.

Å ta bilde mener jeg....

Det er bedre at du sier ifra til de som passer på guttene.

Som noen her sier kan dette føre til adferd som ikke er passende senere i livet, eller kansje allerede.

Noe tyder iallefall på at det er noe som ikke er rett med gutten, og at han bør få den oppfølgingen han trenger.

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...