Gjest Näckrosa Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg vil så gjerne ned i vekt igjen... Var veldig flink for noen år siden, men kiloene har kommet på igjen.. -Og jeg klarer ikke å komme inn i livsstilsendringen igjen.. Er det noen for for "klubb" eller noe her inne man kan henge seg på i? I forhold til veiing etc.? Går lettere med litt konkurranse, tror jeg.. Vil ned 10 kg... Noen andre som har samme mål og som er 168 og 76 kg? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg hadde en klubb, og den lever visst enda (ref nedenfor tråd), så sleng deg med der:-) 0 Siter
Gjest Näckrosa Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg hadde en klubb, og den lever visst enda (ref nedenfor tråd), så sleng deg med der:-) Der så jeg den ja Takk for det! Hvis du har klart å gå ned i vekt.. Kan du fortelle meg hva du gjorde??? 0 Siter
Parasoll Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg er jo da 168 og 74, og skal ned litt til :-) 0 Siter
Gjest Näckrosa Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Jeg er jo da 168 og 74, og skal ned litt til :-) Har du holdt på lenge med vektreduksjon eller starter du nå? Kanskje vi skulle dratt lasset sammen?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.