Parasoll Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Vekta står omtrent pal om dagen, nå på 74,4. Sukk. Jeg skeiet ut i helga med fest på jobben, mye rødvin og tapas og litt sjokolade. Er ikke fritt for at jeg har mer lyst på sjokolade nå igjen, når det har blitt litt mer sukker i helgen og jeg i tillegg begynner å bli hormonell igjen. Men melkesjokoladen smaker ikke som før heldigvis :-)) Spiser mer brød igjen til hverdags, det var vanskelig å kutte helt, det er mye enklere når det blir travelt å ta en brødskive eller et knekkebrød istedet for å steke kylling eller ordne med salmalaks eller sånne ting og ha i salat. Vet at det ikke er _vanskelig_, men lell. Og så er det ikke jeg som lager middag hver dag, og da blir det endel pasta og ris og potet selv om jeg prøver å ta mindre av det tilbehøret. Knekkebrød er også godt å ty til når man skal kjappe seg... Og når man ikke får tid til å ta seg mat på jobben før over 13 er det håpløst å spise ofte "nok". Har mer eller mindre stått stille siden før sommerferien, har vel gått ned noen hundre gram siden vi kom hjem. Men lyspunktet er at jeg ikke går opp da :-) Sykler fortsatt til jobben, men å begynner det å bli vel kaldt og mørkt. Jogger og går turer, rockering og litt styrke hjemme. Vi får se hva neste uke bringer!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353900-tirsdagsklubben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.