Gjest togli Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 jeg var der,men så ikke deg ;-) Jeg var der også og kjøpte nye vinterstøvler til seksåringen, men så ikke deg heller Var der ca klokka 13..... Kjøpte faktisk Reimastøvler *hehe* De kosta bare 299 kr og så veldig gode ut 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg var der også og kjøpte nye vinterstøvler til seksåringen, men så ikke deg heller Var der ca klokka 13..... Kjøpte faktisk Reimastøvler *hehe* De kosta bare 299 kr og så veldig gode ut Oj....da var vi der omtrent samtidig...!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Oj....da var vi der omtrent samtidig...!!!! Jøss! Så etter en mamma med barn med asiatisk utseende, men så deg ikke :-/ 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Jøss! Så etter en mamma med barn med asiatisk utseende, men så deg ikke :-/ Mulig at ungene mine gikk sammen med pappaen eller at vi var spredd...jaja, kanskje en annen gang? :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Mulig at ungene mine gikk sammen med pappaen eller at vi var spredd...jaja, kanskje en annen gang? :-) Skal holde utkikk ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Skal holde utkikk ;-) Nå blir det nok mange uker til neste gang jeg skal dit.... skal si fra ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Nå blir det nok mange uker til neste gang jeg skal dit.... skal si fra ;-) Gjør det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.