Gå til innhold

Soer


Gjest Jobbe i Soer-Afrika

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca

Er skrekkslagen, men hun drar.

Min venninne bodde et knapt år i Sør Afrika, og hun klarte seg veldig bra. Usikker på akkurat hvor dette var, men tror ikke hun var ute for noe skummelt i det hele tatt. Jobbet der ifm en hovedoppgave om AIDS og HIV. Og hun er svært blond og vakker, om det skulle ha betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    9

  • ShitDiddelyDo

    3

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    1

  • mariaflyfly

    1

  • 3 uker senere...

En kollega av meg har en datter som jobbet et års tid i Sør-Afrika på en skole eller et barnehjem da hun var rundt 20 år. Denne jenta var ihvertfall ikke særlig moden, men ganske naiv. Hun er ikke typen som driver med festing, men er mer ute etter "å redde verden og fattige barn og sånn" hvis du skjønner hva jeg mener...

Jenta hadde et flott opphold, og er hjemme i god behold. (dette er en 3-4 år siden)

Jeg kjenner også en slektning av mannen min som har Sør-Afrikansk far, og han har vært på besøk mange ganger som barn og tenåring.

-så det er nok et av de farligste landene å reise til, men det går bra som oftest, hvis man passer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå da tråden er vakt til live igjen etter en måned, kan trådstarter kanskje trenge en påminnelse om at h*n brukte et nick-for-anledningen og ikke det eventuelt faste nicket :-)

(Fort gjort å svare på gamle tråder etter å ha kikket i "svar til meg")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...