Gå til innhold

Ha, ha, lyst på kjæledyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

He, he. Ser du på den store reisen på nrk 1? Der var kveldsmaten for en av familiene nettopp pinnekjøtt. Så ikke ut som om de nøt måltidet for å si det sånn.

Ser ikke på det showet, men jeg ser på Karanba på NRK. En knallbra serie om en tidligere Lyn-spiller som ble skadet, og tok turen til Brasil. Der forelska han seg, og så urettferdigheten i verden. Han startet fotballklubben Karanba for fattige gutter fra Rios favelaer.

Vel - disse deltok på Norway-cup i sommer, og i de to siste episodene har de vært i Norge - og de har spist norsk mat.

Det ser ut til å være en aldri så liten overgang, og de har noen uhyre originale påleggsblandinger på brødskivene. :)

For øvrig en sabla bra serie, og tidligere Lyn-spiller Tommy Nilsen burde nomineres til årets mann eller Nobels Pris eller noe sånt.

Ser ikke på det showet, men jeg ser på Karanba på NRK. En knallbra serie om en tidligere Lyn-spiller som ble skadet, og tok turen til Brasil. Der forelska han seg, og så urettferdigheten i verden. Han startet fotballklubben Karanba for fattige gutter fra Rios favelaer.

Vel - disse deltok på Norway-cup i sommer, og i de to siste episodene har de vært i Norge - og de har spist norsk mat.

Det ser ut til å være en aldri så liten overgang, og de har noen uhyre originale påleggsblandinger på brødskivene. :)

For øvrig en sabla bra serie, og tidligere Lyn-spiller Tommy Nilsen burde nomineres til årets mann eller Nobels Pris eller noe sånt.

''Det ser ut til å være en aldri så liten overgang, og de har noen uhyre originale påleggsblandinger på brødskivene. :)

''

Har sett noen av episodene, fint program. Det der med originale påleggsblandinger tror jeg på, men det finnes jammen her hjemme også. Ungene til naboen spiser brødskiver med nugatti og salami, grøss!!

ShitDiddelyDo

''Det ser ut til å være en aldri så liten overgang, og de har noen uhyre originale påleggsblandinger på brødskivene. :)

''

Har sett noen av episodene, fint program. Det der med originale påleggsblandinger tror jeg på, men det finnes jammen her hjemme også. Ungene til naboen spiser brødskiver med nugatti og salami, grøss!!

Jeg tror det må være en overgang for utlendinger og komme til Norge og se vårt utvalg av ... vel, brød med pålegg. :)

''Send meg gjerne en mail med et bud dersom du er eksentrisk nok til å ville ha dette her, eller om du ønsker å kjøpe det lille ekstra som får madammen til endelig å søke om skilsmisse.''

''Kan også gi vekk en og en, dersom noen av en eller annen grunn skulle ønske det. Merk, Pinnedyr har tatt kvinnefrigjøringen til neste steg, de har gjort seg totalt uavhengig av mannen. På lik linje som Jesus kommer pinnedyr til verden som følge av jomfrufødsel. (Uten sammenlikning forøvrig) Poenget er hvertfall, som noen av oss bittert har fått erfare, at 1 pinnedyr raskt blir til mange'' LOL! :D)))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...