Gå til innhold

Er det færre folk her enn før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Sør

6

• Dorthe

6

• AneM1365380603

5

Mest aktive i denne tråden

Ja det stemmer nok. Jeg har inntrykk av at det skjedde et skifte den gang DOL la om lay-outen fullstendig, og en hel haug forsvant til det der nye forumet de laget seg (men som senere ble nedlagt ettersom jeg forsto).

Synd. Det var livligere her før.

Men jeg trives nå godt her likevel, jeg.

Gjest mynona i gad

Ja det stemmer nok. Jeg har inntrykk av at det skjedde et skifte den gang DOL la om lay-outen fullstendig, og en hel haug forsvant til det der nye forumet de laget seg (men som senere ble nedlagt ettersom jeg forsto).

Er det forumet som de kalte avkroken som er nedlagt?

Annonse

Gjest Ulvinnen

Kjente nick er her, men det er tross alt høstferie!

Jeg skrev ikke at _alle_ kjente nick var borte, men at mange er det. Og det gjelder ikke bare høstferien, de har vært borte i flere måneder. Jeg har ikke tenkt å ta noen lang oppramsing, men vil nevne tre som jeg virkelig savner: mrxx, Lillemus og McLoud.

Gjest Ulvinnen

De personene du tenker på der, er på et annet forum som fortsatt eksisterer, arvtageren til Avkroken.

Men det har forsvunnet mange etter det også, jeg har inntrykk av at det i løpet av denne sommeren var mange som trakk seg. Jeg har mine teorier om hvorfor, men skal la det ligge i denne omgang.

Jeg skrev ikke at _alle_ kjente nick var borte, men at mange er det. Og det gjelder ikke bare høstferien, de har vært borte i flere måneder. Jeg har ikke tenkt å ta noen lang oppramsing, men vil nevne tre som jeg virkelig savner: mrxx, Lillemus og McLoud.

Jeg har også savnet spesielt Lillemus. Har det skjedd noehar skjedd som jeg kke har tått med meg, eller er det helt tilfeldig?

Gjest Ulvinnen

Jeg har også savnet spesielt Lillemus. Har det skjedd noehar skjedd som jeg kke har tått med meg, eller er det helt tilfeldig?

Det var ikke tilfeldig. Lillemus har skrevet på forumet hvorfor hun har tatt pause. Jeg vet også hva som er grunnen til at mrxx ikke er her lenger, men det er ikke riktig av meg å gå ut med siden jeg har fått vite det utenom forumet. Om McLoud har samme grunn, vet jeg ikke.

Det var ikke tilfeldig. Lillemus har skrevet på forumet hvorfor hun har tatt pause. Jeg vet også hva som er grunnen til at mrxx ikke er her lenger, men det er ikke riktig av meg å gå ut med siden jeg har fått vite det utenom forumet. Om McLoud har samme grunn, vet jeg ikke.

Ok. Ting man har fått vite utenom skal man selvfølgelig ikke røpe. Har ikke fått med meg Lillemus innlegg, men uansett hva det er håper jeg det ordner seg!

Annonse

Gjest mynona i gad

Så Lillemus er sluttet på dol pga. noe som har skjedd og det er hysj hysj. Overrasker meg veldig som har fulgt med henne igjennom årene. Har ikke fått det med meg, men hvis hun har skrevet det har kan vi vel få vite det.

ShitDiddelyDo

Det stemmer sikkert ikke. Men som gammel traver husker du at det samme spørsmålet ble stilt fra den gang aktive brukere i 2001 også. Åh, så mye bedre alt var før, sa de. Åh, alle disse nye, kjedelige folka. Åh, som jeg savner den og den. Åh, så irriterende ditten og datten er. Åh, folk drar på grunn av dem. Åh. Åh. Åh. Alt var så meget bedre før.

Det stemmer sikkert ikke. Men som gammel traver husker du at det samme spørsmålet ble stilt fra den gang aktive brukere i 2001 også. Åh, så mye bedre alt var før, sa de. Åh, alle disse nye, kjedelige folka. Åh, som jeg savner den og den. Åh, så irriterende ditten og datten er. Åh, folk drar på grunn av dem. Åh. Åh. Åh. Alt var så meget bedre før.

Nostalgi var bedre før! ;-)

Med vennlig hilsen

du klagde du å kom tilbake

ShitDiddelyDo

Nostalgi var bedre før! ;-)

Med vennlig hilsen

Er forresten Lillemus et av de anonyme nickene som stadig henger seg på deg? Det har blitt antydet en del ganger at du har skremt henne vekk. Men saken er den at jeg aldri har sett deg diskutere med henne. Altså er det litt rart hvis en som ikke engang deltar i diskusjoner med deg stikker pga deg.

Konklusjonen må være at hun er et av de anonyme nickene.

Sånn går det når hun har så gode venninner at de stadig syter over at du har skremt henne vekk. Da blir det spekulasjoner om årsaken. :)

Er forresten Lillemus et av de anonyme nickene som stadig henger seg på deg? Det har blitt antydet en del ganger at du har skremt henne vekk. Men saken er den at jeg aldri har sett deg diskutere med henne. Altså er det litt rart hvis en som ikke engang deltar i diskusjoner med deg stikker pga deg.

Konklusjonen må være at hun er et av de anonyme nickene.

Sånn går det når hun har så gode venninner at de stadig syter over at du har skremt henne vekk. Da blir det spekulasjoner om årsaken. :)

Hei,

Om LM har skrevet anonymt aner jeg ikke, men etter det jeg husker har hun og jeg skrevet helt sivilisert til hverandre de gangene vi har diskutert noe (vanligvis mat/diett). Det har dog ikke vært så ofte vi har vært i samme tråd, tror jeg.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...