Gå til innhold

Er det færre folk her enn før?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Hei,

Om LM har skrevet anonymt aner jeg ikke, men etter det jeg husker har hun og jeg skrevet helt sivilisert til hverandre de gangene vi har diskutert noe (vanligvis mat/diett). Det har dog ikke vært så ofte vi har vært i samme tråd, tror jeg.

Med vennlig hilsen

Ok. Jeg har ikke lest så alt for mye på matforumet. Jeg synes bare det er besyndelig at de som stort sett klager over deg er folk jeg aldri ser diskutere med deg.

Når de som diskuterer med deg er anonyme nick, blir det sånn sett enkelt å legge sammen 2 + 2. :)

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Sør

6

• Dorthe

6

• AneM1365380603

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest lørdags

Hei,

Om LM har skrevet anonymt aner jeg ikke, men etter det jeg husker har hun og jeg skrevet helt sivilisert til hverandre de gangene vi har diskutert noe (vanligvis mat/diett). Det har dog ikke vært så ofte vi har vært i samme tråd, tror jeg.

Med vennlig hilsen

He he, husker du "solfryd"? passe kørka i topplokket sitt hu, ja...

Gjest Ulvinnen

Så Lillemus er sluttet på dol pga. noe som har skjedd og det er hysj hysj. Overrasker meg veldig som har fulgt med henne igjennom årene. Har ikke fått det med meg, men hvis hun har skrevet det har kan vi vel få vite det.

Jeg sa ikke at det var hysj hysj hvorfor Lillemus har tatt seg pause. Men siden jeg ikke husker den nøyaktige formuleringen hennes, ønsker jeg ikke å gjenta det. Siden du er interessert, kan du selv søke på innleggene hennes.

Annonse

Så Lillemus er sluttet på dol pga. noe som har skjedd og det er hysj hysj. Overrasker meg veldig som har fulgt med henne igjennom årene. Har ikke fått det med meg, men hvis hun har skrevet det har kan vi vel få vite det.

Lillemus var her inne for to uker siden så jeg tror ikke hun har tatt direkte pause. Men hun sa selv at hun var litt lei herping av tråden, pluss hadde mye annet på agendaen, og da er det ikke så rart at man ikke er her like ofte som før.

Gjest mynona i gad

Jeg sa ikke at det var hysj hysj hvorfor Lillemus har tatt seg pause. Men siden jeg ikke husker den nøyaktige formuleringen hennes, ønsker jeg ikke å gjenta det. Siden du er interessert, kan du selv søke på innleggene hennes.

Javel hvordan gjør jeg det?

Gjest mynona i gad

Lillemus var her inne for to uker siden så jeg tror ikke hun har tatt direkte pause. Men hun sa selv at hun var litt lei herping av tråden, pluss hadde mye annet på agendaen, og da er det ikke så rart at man ikke er her like ofte som før.

Nei det er overhodet ikke rart, men det er hennes beslutning. Da er det unødvendig å hinte frempå om at hun og mrxx har blitt jaget bort.

Gjest Ulvinnen

Nei det er overhodet ikke rart, men det er hennes beslutning. Da er det unødvendig å hinte frempå om at hun og mrxx har blitt jaget bort.

''Da er det unødvendig å hinte frempå om at hun og mrxx har blitt jaget bort.''

Er det meg du mener? Jeg har slett ikke antydet noe sånt.

Javel hvordan gjør jeg det?

Her er et svar fra henne som sto her for ca. en måned siden:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4428769

Det er ingen som påstår at hun har sluttet eller blitt jaget vekk. Ikke overdriv.

Annonse

Gjest Moderator

Er forresten Lillemus et av de anonyme nickene som stadig henger seg på deg? Det har blitt antydet en del ganger at du har skremt henne vekk. Men saken er den at jeg aldri har sett deg diskutere med henne. Altså er det litt rart hvis en som ikke engang deltar i diskusjoner med deg stikker pga deg.

Konklusjonen må være at hun er et av de anonyme nickene.

Sånn går det når hun har så gode venninner at de stadig syter over at du har skremt henne vekk. Da blir det spekulasjoner om årsaken. :)

Selv på en lørdag så kan du vel holde deg for god til å spre denne typen spekulasjoner.

Er forresten Lillemus et av de anonyme nickene som stadig henger seg på deg? Det har blitt antydet en del ganger at du har skremt henne vekk. Men saken er den at jeg aldri har sett deg diskutere med henne. Altså er det litt rart hvis en som ikke engang deltar i diskusjoner med deg stikker pga deg.

Konklusjonen må være at hun er et av de anonyme nickene.

Sånn går det når hun har så gode venninner at de stadig syter over at du har skremt henne vekk. Da blir det spekulasjoner om årsaken. :)

Hva plager hjernen din i dag?

ShitDiddelyDo

Hva plager hjernen din i dag?

Hjernen er alene.

Det er for øvrig ikke meg verken du eller webbis bør kritisere. Dere har ganske sikkert sett hvordan andre her inne de siste ukene med jevne mellomrom har påstått at Sør har skremt bort Lillemus.

Hvis dere skal ta noen får dere ta de som hele tiden nevner henne. Jeg hadde ikke engang tenkt tanken om at hun var et anonymt nick før jeg hele tiden leste at hun ikke orket mer pga en fyr hun ikke, i hvert fall ikke under nicket Lillemus, diskuterer med.

Ergo er spørsmålet rimelig.

Neida jeg er her. Men jeg har tre hjemmeeksamener, en utplasseringsuke m. rapport og tre hovedeksamener tidlig i desember. Hvilket er KUN seks uker til.. eller noe. Og presset gjør seg gjeldende som flash av de "gamle" problemene mine.

Følgelig er jeg innom og får tilbakemelding på at jeg fortsatt ER på rett spor og at jeg bør bli i det sporet!

Men jeg har ikke tid til å henge her! *innom i pausen* ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...