Gå til innhold

Er det færre folk her enn før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Sør

6

• Dorthe

6

• AneM1365380603

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg skrev ikke at _alle_ kjente nick var borte, men at mange er det. Og det gjelder ikke bare høstferien, de har vært borte i flere måneder. Jeg har ikke tenkt å ta noen lang oppramsing, men vil nevne tre som jeg virkelig savner: mrxx, Lillemus og McLoud.

Du trenger ikke savne kjente nick, jeg er jo her!

AneM1365380603

Mange steder har hatt høstferie denne uka, men du tenker kanskje over lenger tid? Det er mer overkommelig å følge med på nyere innlegg her nå enn for noen år tilbake.

Jeg sliter litt med trådene, for hver gang jeg lukker ff forsvinner markeringen på leste innlegg. Dagen derpå er alle markert som uleste, så det å følge med i trådene er vanskelig.

Annonse

Hjernen er alene.

Det er for øvrig ikke meg verken du eller webbis bør kritisere. Dere har ganske sikkert sett hvordan andre her inne de siste ukene med jevne mellomrom har påstått at Sør har skremt bort Lillemus.

Hvis dere skal ta noen får dere ta de som hele tiden nevner henne. Jeg hadde ikke engang tenkt tanken om at hun var et anonymt nick før jeg hele tiden leste at hun ikke orket mer pga en fyr hun ikke, i hvert fall ikke under nicket Lillemus, diskuterer med.

Ergo er spørsmålet rimelig.

''Dere har ganske sikkert sett hvordan andre her inne de siste ukene med jevne mellomrom har påstått at Sør har skremt bort Lillemus.

Hvis dere skal ta noen får dere ta de som hele tiden nevner henne. ''

Enig!

Jeg sliter litt med trådene, for hver gang jeg lukker ff forsvinner markeringen på leste innlegg. Dagen derpå er alle markert som uleste, så det å følge med i trådene er vanskelig.

Hmmm... dette har jeg kun opplevd i et par-tre enkelttilfeller, og ikke som en vanlig greie. Sikker på at du ikke sletter loggen?

Evt spørre webmaster?

Gjest Nickløsheletiden

Er forresten Lillemus et av de anonyme nickene som stadig henger seg på deg? Det har blitt antydet en del ganger at du har skremt henne vekk. Men saken er den at jeg aldri har sett deg diskutere med henne. Altså er det litt rart hvis en som ikke engang deltar i diskusjoner med deg stikker pga deg.

Konklusjonen må være at hun er et av de anonyme nickene.

Sånn går det når hun har så gode venninner at de stadig syter over at du har skremt henne vekk. Da blir det spekulasjoner om årsaken. :)

Det kan jeg ikke tenke meg. Har aldri sett Lillemus interessere seg for ''Soer-tema". Hun er mer opptatt av de naere ting.

AneM1365380603

Hmmm... dette har jeg kun opplevd i et par-tre enkelttilfeller, og ikke som en vanlig greie. Sikker på at du ikke sletter loggen?

Evt spørre webmaster?

Det har vært sånn over 1 år, så er vant med det. Har sjekket innstillingene, men finner ikke ut hva som er galt.

Det er irriterende likevel, og er vel en av årsakene til at jeg er så mye til og fra som jeg er.

Annonse

ShitDiddelyDo

Det kan jeg ikke tenke meg. Har aldri sett Lillemus interessere seg for ''Soer-tema". Hun er mer opptatt av de naere ting.

Det var også mitt poeng. Det var derfor jeg spurte om hun var et av disse anonyme nickene, og det synes jeg var et rimelig spørsmål.

Det er tross alt antydet en del ganger at hun ble drittlei Sør.

Men hva vet jeg. Kanskje enkelte som forsvinner har tvangshandlinger av typen som gjør at de må lese alle innlegg. I så fall skjønner jeg at enkelte nick kan bli slitsomme. De får jo aldri lagt seg. :)

Det har vært sånn over 1 år, så er vant med det. Har sjekket innstillingene, men finner ikke ut hva som er galt.

Det er irriterende likevel, og er vel en av årsakene til at jeg er så mye til og fra som jeg er.

Jeg brukte Mozilla en periode og da var det slik så jeg gikk tilbake til I.E

Årsaken er at nettleseren din sletter historie og/eller midlertidige filer (temporary files).

I motsetning til svært mange forum så holder ikke DOL rede på hvilke innlegg du har lest (siden det skal være fortrolig), og derfor må nettleseren din selv "farge" de linkene du allerede har lest.

Med venlig hilsen

Det var innmari irriterende i hvert fall. Jeg datt helt ut hver gang jeg slo av datamaskinen.

Slå av datamaskinen? Hvorfor gjør du noe slikt? ;-)

Kopi fra det jeg skrev ovenfor:

Årsaken er at nettleseren din sletter historie og/eller midlertidige filer (temporary files).

I motsetning til svært mange forum så holder ikke DOL rede på hvilke innlegg du har lest (siden det skal være fortrolig), og derfor må nettleseren din selv "farge" de linkene du allerede har lest.

Med venlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...