Gå til innhold

Er det færre folk her enn før?

Anbefalte innlegg

Det skulle vært morsomt å se statistikken over antall innlegg/antall brukere over tid...

Jeg synes også det er mindre action, men så fikk jeg overdose for noen år siden og har ikke vært så veldig aktiv selv, så jeg lurer mest på om jeg har mistet oversikten. Det er mange gamle kjente her, men også mange jeg savner - og de er vel egentlig ganske naturlig på et sted som dette.

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Sør

6

• Dorthe

6

• AneM1365380603

5

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127

Hjernen er alene.

Det er for øvrig ikke meg verken du eller webbis bør kritisere. Dere har ganske sikkert sett hvordan andre her inne de siste ukene med jevne mellomrom har påstått at Sør har skremt bort Lillemus.

Hvis dere skal ta noen får dere ta de som hele tiden nevner henne. Jeg hadde ikke engang tenkt tanken om at hun var et anonymt nick før jeg hele tiden leste at hun ikke orket mer pga en fyr hun ikke, i hvert fall ikke under nicket Lillemus, diskuterer med.

Ergo er spørsmålet rimelig.

Har åpenbart ikke vært her nok ettersom jeg ikke har fått med verken at hun ikke er her, eller at noen har skremt henne bort, eller at det har blitt diskutert.

Eller så har jeg blitt overfladisk og uengasjert.

Hm.

Slå av datamaskinen? Hvorfor gjør du noe slikt? ;-)

Kopi fra det jeg skrev ovenfor:

Årsaken er at nettleseren din sletter historie og/eller midlertidige filer (temporary files).

I motsetning til svært mange forum så holder ikke DOL rede på hvilke innlegg du har lest (siden det skal være fortrolig), og derfor må nettleseren din selv "farge" de linkene du allerede har lest.

Med venlig hilsen

Jeg fikk kjeft på Telenor fordi jeg bare slo den av en gang i uka ;o(

AneM1365380603

Årsaken er at nettleseren din sletter historie og/eller midlertidige filer (temporary files).

I motsetning til svært mange forum så holder ikke DOL rede på hvilke innlegg du har lest (siden det skal være fortrolig), og derfor må nettleseren din selv "farge" de linkene du allerede har lest.

Med venlig hilsen

Jeg har haket ut at nettleseren ikke skal slette historikk, og det fungerer på alle andre sider unntatt dol. Firefox var ikke sånn før. Det skjedde etter en oppdatering for over 1 år siden.

Annonse

Jøss, hvordan kan Telenor henge seg opp i om en datamaskin blir slått av eller ikke? :-)

Nettet mitt driver og forsvinner på nattestid stadig vekk og jeg ringer og klager og de påstår at jeg har vært på nett hele tiden og samtidig kommer de med en bemerkning om at jeg aldri slår av pcen. Tre laptoper har krasjet + den nye bluerayspilleren min har krasjet når det skjer og jeg er ikke særlig blid tror jeg.

Nettet mitt driver og forsvinner på nattestid stadig vekk og jeg ringer og klager og de påstår at jeg har vært på nett hele tiden og samtidig kommer de med en bemerkning om at jeg aldri slår av pcen. Tre laptoper har krasjet + den nye bluerayspilleren min har krasjet når det skjer og jeg er ikke særlig blid tror jeg.

Det er routeren din som er på nett hele tiden. Og det skal den være.

Hvorvidt PCen din er tilkoblet routeren har da ikke Telenor "noe med", og det eneste de ser er at det går trafikk, så du må ha snakket med noen som virkelig ikke aner hva de snakker om.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Jeg har haket ut at nettleseren ikke skal slette historikk, og det fungerer på alle andre sider unntatt dol. Firefox var ikke sånn før. Det skjedde etter en oppdatering for over 1 år siden.

Firefox er ræva sammen med dol. Skift til Google Chrome. En bedre nettleser er det også. Bruk den en uke og se selv.

Det er routeren din som er på nett hele tiden. Og det skal den være.

Hvorvidt PCen din er tilkoblet routeren har da ikke Telenor "noe med", og det eneste de ser er at det går trafikk, så du må ha snakket med noen som virkelig ikke aner hva de snakker om.

Med vennlig hilsen

Telenors kundeservice er ikke av de glupeste, men de er i hvert fall mye bedre enn meg, men selv jeg vet at jeg skal restarte routeren og maskinen når internett faller ut ;o)

Gjest sjøstjerna

Noen temaer resulterer i diskusjon, og da blir det mange innlegg i en tråd.

Andre innlegg er kanskje et konkret spørsmål til DOL-folket. Og kanskje er svaret det samme uansett hvem som svarer?

Synes også antall brukere varierer. Selv er jeg også her periodevis. Noen ganger engasjerer jeg meg og skriver mye, andre ganger leser jeg bare. Og andre ganger blåser jeg i hele DOL og er opptatt med helt andre ting.

AneM1365380603

Firefox er ræva sammen med dol. Skift til Google Chrome. En bedre nettleser er det også. Bruk den en uke og se selv.

Greit! Den er lastet ned, og den får en ukes sjanse. Ser et lite minus allerede, og det er at den striplete ruta som er rundt emnet jeg leser er borte. Det er praktisk å ha om jeg er borte en stund.

Sånn utenom det virker nettleseren bra, men må ha den i bruk for å finne ut hvordan den er :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...