Gå til innhold

spiser dere torsk lørdag kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

''Tenk at vi begge to kan tenke oss torsk og kjøttkaker på lørdager;-) Vi må i hvert fall ha vært søstre i vårt forrige liv.''

Som ei av mine gode venninner sa: "To sjeler i en tank!"!

Tror forresten det blir Wok her i morgen, tradisjonsmat på søndag eller ikke ;-)

Jeg er ikke sikker på at jeg lager noe spesielt i morgen selvom det er søndag. Har en frossen suppe som passer bra å varme opp.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angustia

14

• Sør

5

• morsan

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

Skulle gjerne spist deilig torsk i dag jeg :)

Gjest lørdagsmat
Skrevet

Skulle gjerne spist deilig torsk i dag jeg :)

Men er det noe du ville servert dine venner en lørdag kveld?

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg ville absolutt ha gjort det - hvis jeg visste at det var noe de likte. Hadde frydet meg stort om jeg fikk det servert hos andre, gjerne på en lørdag :-)

Skrevet

Jeg er ikke sikker på at jeg lager noe spesielt i morgen selvom det er søndag. Har en frossen suppe som passer bra å varme opp.

Suppe er godt! Til og med mine mindreårige barn har etterlyst og ikke minst storkosa seg med suppe i det siste :-)

Og dessuten er det genialt om man har en stavmikser - man kan kamuflere det barna ikke tror de liker, og hive oppi "ting" de liker på slutten - geniale stavmikseren ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja, hvorfor ikke.

Kunne godt invitert venner på fiskemiddag en lørdag jeg.

Gjest segunda
Skrevet

Hvis det er en delikatesse i Tsjekkia så må det være naturlig for dem. Hvorfor er det noe rart? Og om det så er at det skal ha seg norsk torskemiddag i Norge fordi de har lyst på det så ser jeg ikke på det som noe merkelig.

Gjest segunda
Skrevet

Ja, hvorfor ikke.

Kunne godt invitert venner på fiskemiddag en lørdag jeg.

Det har jeg gjort mer enn engang til stor fryd for middagsgjestene.

Skrevet

Hvis jeg får den som boknafisk eller en eller annen klippfiskvariant.

Gjest segunda
Skrevet

Suppe er godt! Til og med mine mindreårige barn har etterlyst og ikke minst storkosa seg med suppe i det siste :-)

Og dessuten er det genialt om man har en stavmikser - man kan kamuflere det barna ikke tror de liker, og hive oppi "ting" de liker på slutten - geniale stavmikseren ;-)

Ja det er riktig, men nå er jeg alene og trenger ikke kamuflere noe;-)

Skrevet

Ja det er riktig, men nå er jeg alene og trenger ikke kamuflere noe;-)

Kos deg masse uansett:-)

Gjest segunda
Skrevet

Kos deg masse uansett:-)

Ja det skal jeg, men dagen i morgen blir nok ingen stor matdag;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det har jeg gjort mer enn engang til stor fryd for middagsgjestene.

Fisk er undervurdert - synes det passer til enhver anledning jeg.

Skrevet

Ja det skal jeg, men dagen i morgen blir nok ingen stor matdag;-)

Hva??? Står ikke lammesteik med sjysaus og rosenkål på menyen?!

Hehe, er forøvrig sikker på at du koser deg likevel - det skal vi også gjøre :-)

Gjest segunda
Skrevet

Hva??? Står ikke lammesteik med sjysaus og rosenkål på menyen?!

Hehe, er forøvrig sikker på at du koser deg likevel - det skal vi også gjøre :-)

Nå fikk jeg virkelig lyst på lammestek;-)

AneM1365380603
Skrevet

Familien ville protestert kraftig om jeg serverte torsk en lørdagskveld. Jeg spiser mye torsk midt i uka, som mellommåltid. Er bare noe jeg er hekta på for tiden..

Gjest ølleman
Skrevet

''Er det lørdagsmat for dere?''

Torsk på lørdag? Selvfølgelig ikke. Tror du italienerne spiser pizza på lørdag? Det skulle tatt seg ut!

Skrevet

Jeg gjorde det for noen uker siden.. Kokt torsk, med hollandaise saus fra den "fine" serien til Toro, kokte poteter og gulrotstuing. Ingen protester, ettersom jeg bor og spiser alene, og det var rett og slett dét jeg hadde lyst på ;-)

Skrevet

Torsk er jo snaddermat da, har du ikke fått med deg det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...