Gå til innhold

Bosetter kjørte på barn - LINK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

59

• ShitDiddelyDo

20

• filiokus81

8

• Mandolaika

3

ShitDiddelyDo

Denne kommentaren er absolutt på sin plass:

''Om dette bare kunne vekke halvparten så mye avsky i den vestlige verden som et kattedrap gjør, kunne vi fått en slutt på staten Israels umenneskelige fremferd i Palestina.''

Med vennlig hilsen

Det vekker jo avsky i den vestlige verden. Den vestlige verden er unison i sin kritikk av israels bosettingspolitikk. Med et unntak, her et unntak som ber Israel skjerpe seg men som samtidig gir skattefradrag for å sende okkupantene penger, og det er dette unntaket som må få ut fingeren. Den dagen det skjer er det håp om en løsning. Men det vil ikke skje med det første.

USA skal liksom roses for å forsøke å megle til fred, men USA er hovedårsaken til at Israel kan gjøre som de vil.

Det vekker jo avsky i den vestlige verden. Den vestlige verden er unison i sin kritikk av israels bosettingspolitikk. Med et unntak, her et unntak som ber Israel skjerpe seg men som samtidig gir skattefradrag for å sende okkupantene penger, og det er dette unntaket som må få ut fingeren. Den dagen det skjer er det håp om en løsning. Men det vil ikke skje med det første.

USA skal liksom roses for å forsøke å megle til fred, men USA er hovedårsaken til at Israel kan gjøre som de vil.

Israel er visstnok det landet i verden som mottar mest bistandspenger per innbygger.

Det er skremmende!

Med vennlig hilsen

Israel er visstnok det landet i verden som mottar mest bistandspenger per innbygger.

Det er skremmende!

Med vennlig hilsen

Hjelpe meg! Vet du hvor disse pengene kommer fra? Jeg håper ikke mine skattepenger er med å bidra her, for å si det sånn...

Annonse

Hjelpe meg! Vet du hvor disse pengene kommer fra? Jeg håper ikke mine skattepenger er med å bidra her, for å si det sånn...

Jeg *tror* det er hovedsakelig fra USA.

Det sier nesten seg selv at Israel knapt kunne overlevd økonomisk veldig mange minuttene for egen maskin. De har masse kostnader, og få inntekter.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord, ned og til helvetet

Denne kommentaren er absolutt på sin plass:

''Om dette bare kunne vekke halvparten så mye avsky i den vestlige verden som et kattedrap gjør, kunne vi fått en slutt på staten Israels umenneskelige fremferd i Palestina.''

Med vennlig hilsen

Joda, det rasshølet som hadde skrevet den usaklige kommentaren virker omtrent like fanatisk og ensporet som deg.

Selvfølgelig er det skattepengene. Hva ellers?

Jeg trodde ikke Norge delte ut bistandspenger til Israel, men spurte for sikkerhets skyld. Israel er i tillegg et "hellig land" og "hellig folk" for mange, så private bidragsytere var det første jeg så for meg.

Dermed er det ikke "selvfølgelig skattepenger" :o)

ShitDiddelyDo

Det meste kommer fra USA, men også fra bibelbelter allà Sørlandet. Det er mange der nede som sender penger til de ulovlige bosetningene i Guds navn. Enkelte av dem sender til og med unga sine inn i den israelske hæren i Guds navn. Og Sørlandet er nok ikke det eneste stedet i verden med fanatiske kristne klare for et moderne korstog.

Men det er altså ikke dine skattepenger. Hadde det vært tilfelle hadde også jeg gjort mitt for å snyte på skatten. ;)

Annonse

Det meste kommer fra USA, men også fra bibelbelter allà Sørlandet. Det er mange der nede som sender penger til de ulovlige bosetningene i Guds navn. Enkelte av dem sender til og med unga sine inn i den israelske hæren i Guds navn. Og Sørlandet er nok ikke det eneste stedet i verden med fanatiske kristne klare for et moderne korstog.

Men det er altså ikke dine skattepenger. Hadde det vært tilfelle hadde også jeg gjort mitt for å snyte på skatten. ;)

*puste lettet ut*

:o)

Jeg trodde ikke Norge delte ut bistandspenger til Israel, men spurte for sikkerhets skyld. Israel er i tillegg et "hellig land" og "hellig folk" for mange, så private bidragsytere var det første jeg så for meg.

Dermed er det ikke "selvfølgelig skattepenger" :o)

Det har du sikkert rett i, mulig jeg var litt kjapp her.

Ja, da må det være mange, og store, i så fall.

Det er ikke våre skattepenger (filiokus81 spurte om det var "mine"), men skattepenger fra USA, så vidt jeg vet.

I USA er det også tradisjon for å gi meget store beløp til saker/land/organisasjoner man støtter.

ShitDiddelyDo

*puste lettet ut*

:o)

Hvis KRF klarer å reaorganisere seg og bli knallstore - da etter å ha luka ut den yngre garden som ikke er like kølsvarte som den eldre og fundementalistiske gjengen i partiet, kan det nok bli sendt noen bistandskroner.

Men faren for det er nok omtrent like stor som at Krekar blir statsminister i Norge. ;)

Hvis KRF klarer å reaorganisere seg og bli knallstore - da etter å ha luka ut den yngre garden som ikke er like kølsvarte som den eldre og fundementalistiske gjengen i partiet, kan det nok bli sendt noen bistandskroner.

Men faren for det er nok omtrent like stor som at Krekar blir statsminister i Norge. ;)

Jeg vil tippe at Frp faktisk har flere støttemedlemmer i "Israelvennene" på Stortinget. (Det er en gruppe stortingsrepresentanter som støtter Israel uansett hva de gjør.)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...