Gå til innhold

Bosetter kjørte på barn - LINK

Anbefalte innlegg

Gjest Nord, ned og til helvetet

:knegg:

Ja, sånne dumme dumme fanatikere som ikke synes det er OK å kjøre ned småunger.

Tosk,Sitat fra samme site: Hahahahaha. Ja, denne ene hendelsen sier jo alt om Israels "umenneskelige fremferd" i "Palestina". Enten det eller så viser den at en gjeng med palestinere ikke har noe bedre å gjøre enn å oppfordre ungene sine til å kaste stein på en jødes bil mens de står og filmer det.

-Sitat slutt.

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

59

• ShitDiddelyDo

20

• filiokus81

8

• Mandolaika

3

ShitDiddelyDo

Jeg vil tippe at Frp faktisk har flere støttemedlemmer i "Israelvennene" på Stortinget. (Det er en gruppe stortingsrepresentanter som støtter Israel uansett hva de gjør.)

Med vennlig hilsen

Ja, og FRP har vel også stjålet en del av KRFs kjernevelgere. Bondevik og Svarstad framsto jo nesten ikke-religiøse, og Høybråthen viste seg å være mindre svart enn folk flest fryktet og de selv håpet.

Og den nye garden er skremmende nok (for Apelthun og co) svært så normale.

ShitDiddelyDo

Tosk,Sitat fra samme site: Hahahahaha. Ja, denne ene hendelsen sier jo alt om Israels "umenneskelige fremferd" i "Palestina". Enten det eller så viser den at en gjeng med palestinere ikke har noe bedre å gjøre enn å oppfordre ungene sine til å kaste stein på en jødes bil mens de står og filmer det.

-Sitat slutt.

En bosetters bil. En som stjeler deres land.

Det er synd de ikke har kraftigere skyts enn stein. Mannen de kasta stein på er verdt like mye som nazistene vi stilte opp og skøyt etter krigen.

Hvis KRF klarer å reaorganisere seg og bli knallstore - da etter å ha luka ut den yngre garden som ikke er like kølsvarte som den eldre og fundementalistiske gjengen i partiet, kan det nok bli sendt noen bistandskroner.

Men faren for det er nok omtrent like stor som at Krekar blir statsminister i Norge. ;)

Frp har 16 medlemmer i Israels venner, Krf har 8, og Høyre har 1.

http://www.miff.no/tema/stortinget/IsraelsVennerPaaStortinget2005-2009.htm

(Dette er fra 2005-2009. Det er trolig ikke så forskjellig nå.)

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Ja, shit er ordet.

Det er synd de ikke har kraftigere skyts enn stein. Mannen de kasta stein på er verdt like mye som nazistene vi stilte opp og skøyt etter krigen.

Med andre ord minst det tidobbelte av deg, et hatefullt avskum.

Ja. Og var han det ikke FØR han kjørte ned ungene så BLE han det i alle fall etterpå.

Fy f og steike meg at det går an! *orker ikke ta inn*

ShitDiddelyDo

Frp har 16 medlemmer i Israels venner, Krf har 8, og Høyre har 1.

http://www.miff.no/tema/stortinget/IsraelsVennerPaaStortinget2005-2009.htm

(Dette er fra 2005-2009. Det er trolig ikke så forskjellig nå.)

Med vennlig hilsen

Jeg er fascinert av navnet MIFF. Med Israel For Fred.

Man må jo bare se ironien i at det eneste vi ser av denne fredsgjengen er når de støtter drap, krig- og krigshandlinger.

ShitDiddelyDo

Med andre ord minst det tidobbelte av deg, et hatefullt avskum.

Det er ikke jeg som støtter det å kjøre på barn.

Men jeg støtter definitivt kampen mot okkupanter og fundementalistiske religiøse, enten de er jøder, kristne eller muslimer.

Gjest Ja, shit er ordet.

Det er ikke jeg som støtter det å kjøre på barn.

Men jeg støtter definitivt kampen mot okkupanter og fundementalistiske religiøse, enten de er jøder, kristne eller muslimer.

Mannen gjør det 99.9999% av alle mennesker ville gjort i samme situasjon dersom man plutselig ble omringet av en horde steinkastende berme. Han gir gass.

Det er hva du greier å få skrudd til at han burde vært skutt som Quisling. Det eneste saklige og ordentlige med deg er at du er ærlig nok til å ha SHIT i nicket, hvilket er særs beskrivende.

Mannen gjør det 99.9999% av alle mennesker ville gjort i samme situasjon dersom man plutselig ble omringet av en horde steinkastende berme. Han gir gass.

Det er hva du greier å få skrudd til at han burde vært skutt som Quisling. Det eneste saklige og ordentlige med deg er at du er ærlig nok til å ha SHIT i nicket, hvilket er særs beskrivende.

Nei, vanlige mennesker (heller ikke i Norge) forsøker å kjøre ned barn, selv om de kaster sten.

Når han på toppen av det hele har okkupert og terrorisert befolkningen så er det jo ikke å undres over at de reagerer. Han har intet der å gjøre.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg skrev ikke at han burde bli skutt som Quistling. Jeg synes ikke noe om dødsstraff. Jeg sa han var verdt like mye som Quistling var verdt.

Ikke kun fordi han kjørte på dette barnet. Fordi han er en okkupant. Fordi barna er sinte på ham fordi han har stjålet landet deres. Fordi dette er en mann som aktivt arbeider for å stjele mer land, lederen i en gruppe som arbeider aktivt for dette.

Du får det til å høres ut som om han kun er en fyr som ble kastet stein på av slemme barn. Det er han ikke. Han er som nazistene vi ville jublet for at barn kastet stein på i Norge under krigen. Han har ingenting å gjøre i dette området i utgangspunktet. Han bor- og bygger der ulovlig, og er en direkte årsak til den farligste konflikten verden står overfor.

Nei, vanlige mennesker (heller ikke i Norge) forsøker å kjøre ned barn, selv om de kaster sten.

Når han på toppen av det hele har okkupert og terrorisert befolkningen så er det jo ikke å undres over at de reagerer. Han har intet der å gjøre.

100% pisspreik og bullshit. Sammenmix og virrvarr av usakligheter og irrasjonaliteter.

For din del kan det vel ikke være mulig å bli annet enn bedre av å få en stein i hodet.

For andre derimot er det imidlertid nøyaktig like dødelig om det er en ung eller gammel som er avsenderen.

Gjest Ja, shit er ordet.

Jeg skrev ikke at han burde bli skutt som Quistling. Jeg synes ikke noe om dødsstraff. Jeg sa han var verdt like mye som Quistling var verdt.

Ikke kun fordi han kjørte på dette barnet. Fordi han er en okkupant. Fordi barna er sinte på ham fordi han har stjålet landet deres. Fordi dette er en mann som aktivt arbeider for å stjele mer land, lederen i en gruppe som arbeider aktivt for dette.

Du får det til å høres ut som om han kun er en fyr som ble kastet stein på av slemme barn. Det er han ikke. Han er som nazistene vi ville jublet for at barn kastet stein på i Norge under krigen. Han har ingenting å gjøre i dette området i utgangspunktet. Han bor- og bygger der ulovlig, og er en direkte årsak til den farligste konflikten verden står overfor.

Ro, ro til fiskeskjær. spar deg avhandliger med rødnazistisk grums. Du når uansett ikke din læremester og Mullah Sør til knærne.

100% pisspreik og bullshit. Sammenmix og virrvarr av usakligheter og irrasjonaliteter.

For din del kan det vel ikke være mulig å bli annet enn bedre av å få en stein i hodet.

For andre derimot er det imidlertid nøyaktig like dødelig om det er en ung eller gammel som er avsenderen.

Men han kjører der helt frivillig. Han er en okkupant, og alt han behøver å gjøre er å trekke seg ut av andres land.

Enkelt og greit.

Han burde være glad for at det er småsten, og ikke F16 han blir beskutt med/fra.

Ro, ro til fiskeskjær. spar deg avhandliger med rødnazistisk grums. Du når uansett ikke din læremester og Mullah Sør til knærne.

Igjen ser man bare at du ikke har argumenter.

Du vet akkurat like godt som alle andre at han er på ulovlig okkupert land.

ShitDiddelyDo

Lær deg litt om politikk. Dette er ikke rødnazistisk grums. Det er noe så godt som hele verden er enige om. Selv USA kritiserer offisielt Israel for deres bosetninger.

Men han kjører der helt frivillig. Han er en okkupant, og alt han behøver å gjøre er å trekke seg ut av andres land.

Enkelt og greit.

Han burde være glad for at det er småsten, og ikke F16 han blir beskutt med/fra.

For en idiot som ikke ser noen forskjell på det å kjøre bil og det å stein på folk er det kort og godt NULL håp.

Ta pillen din og vogg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...