emaline Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Jeg og psykologen min har lenge diskutert innleggelse,og han skalnå søke plass til meg påInnherred i Levanger.Jeg lider av An, men har de siste månedene hatt hyppigere episoder med overspising og så oppkast..takler rett og slett ikke den normale måten å spise på, det er alt eller intet. Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med innleggelse på frivillig basis/eget initiativ og/eller spesielt Innherred..For jeg har jo både lyst og ikke til å gi dette et forsøk…F*** så vanskelig det skal være å begynne å leve igjen..jeg vil og vil, men får det ikke til!! Blir så utrolig takknemmelig for svar!! Stor klem fra Emma..klemmer alle som har det vanskelig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Hei emaline Det er flott at du får tilbud om behandling for spisevanskene dine. Grip sjansen til å få hjelp til å bli bedre. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttie Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 heisann!! ja det er fa... meg så vanskelig å begynne å leve normalt etter en spsiefortyrrelse...det er bra du vil, og jeg syns du får det til og jeg..er ikke alle som går med på innleggelse, og du har jo allerede innrømmet at du har et problem, du vil ikke mer og prøver å gjøre noe med det! for meg så høres det som mange skritt fremover i riktig retning...du vil falle mange ganger, men krabb deg videre..ikke gi opp...tenk på at du hva du oppnår når du blir "frisk" jeg vet hva du sliter med, og det er utrolig slitsomt, ikke så mange som forstår hvordan vi har det!!! ønsker deg lykke lykke til!! klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svak Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Hei emaline Det er flott at du får tilbud om behandling for spisevanskene dine. Grip sjansen til å få hjelp til å bli bedre. Lykke til! hei Emaline ville bare si at jeg forstår hvordan du har det og at jeg vet hvordan det er å 'ville og ikke ville'...sliter enda med det... men jeg vil ønsker deg lykke til, og håper at alt går bra mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.