Gå til innhold

Bil over fra Sverige

Anbefalte innlegg

Gjest Leter etter bil.
Skrevet

Leter etter bilcross bil, vurderer å ta over fra Sverige. Bilen skal selvsakt ikke ha skilter, hva er det vi må betale for å få den inn? Kan dere svenske annonseringssteder? har prøvd blocket.se men der er det veldig lite. Når jeg skriver bilcross så kommer det ikke frem noe. Hva heter det på svensk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du betale kun moms på det beløpet du gir for bilen. Du betaler ikke andre avgifter da du ikke skal ha bilen på veien.

Husk at du må bytte hovebøylen på buret fordi det er for liten diameter i forhold til reglene her i Norge.

I Sverige heter denne bilsporten for folkerace, så bruk det som søkeord.

Gjest Leter etter bil.
Skrevet

Du betale kun moms på det beløpet du gir for bilen. Du betaler ikke andre avgifter da du ikke skal ha bilen på veien.

Husk at du må bytte hovebøylen på buret fordi det er for liten diameter i forhold til reglene her i Norge.

Takk for tips. Klarte i mellomtiden å finne ut at det het folkrace :) Det med buret visste jeg ikke. Det blir muligens en 244 her i Norge i steden, vi sjekker ut en nå :)

Skrevet

Takk for tips. Klarte i mellomtiden å finne ut at det het folkrace :) Det med buret visste jeg ikke. Det blir muligens en 244 her i Norge i steden, vi sjekker ut en nå :)

Jeg kjører 240 og skal kjøre til helgen:-)

Gjest Leter etter bil.
Skrevet

Jeg kjører 240 og skal kjøre til helgen:-)

:) Moro. Har en 13 åring jeg som har kommet i gang nå og det er han som skal ha den, til trening og junior trening neste år

Da ses vi nok en eller annen gang til sesongen neste år skulle en tro :)

Lykke til til helga da.

Skrevet

Howdy, mrxx! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...