Sør Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Skrevet 11. oktober 2010 ''1) Folk flest har bedre ting å gjøre enn å være syke.'' Som å skrive sine 2-300 daglige innlegg på DOL? For eksempel. Langt bedre enn å ha influensa. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Pleier ikke ta vaksine mot sesong-influensa. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne 0 Siter
Gjest speer Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Ser du noen som tvinger deg? Selvsagt kan du la være. Du kan gjøre mange dumme ting. Helt fritt. Dersom du ikke har en hang for å ligge med feber i et par uker, er det gjerne en god idé å vaksinere seg. Men det er helt frivillig. ''Selvsagt kan du la være. Du kan gjøre mange dumme ting.'' Hvis du vil slutte å gjøre dumme ting anbefaler jeg deg å slutte å kjøre bil. Det er statistisk sett meget farligere. 0 Siter
Sør Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Skrevet 14. oktober 2010 ''Selvsagt kan du la være. Du kan gjøre mange dumme ting.'' Hvis du vil slutte å gjøre dumme ting anbefaler jeg deg å slutte å kjøre bil. Det er statistisk sett meget farligere. Har du dokumentasjon på at bilkjøring er farligere enn influensa (per person)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.