Druzilla Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg holder på å lage et kort til en dåp jeg skal i.Det jeg lurte på er om jeg kan bruke engler på kortet.Eller blir det feil? Håper noen kan hjelpe 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Om en først skal døpe, må jo engler være midt i blinken :-) Hører jo til samme bevegelsen. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Syns det høres helt naturlig og greit ut jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Leste du gårsdagens VG? Meninger? Jeg pleier å kikke på disse. De er ofte uhyre festlige. Det er del karakterer som har stor glede i å utbasunere sine meninger uten skam på disse to sidene. Vel - til spørsmålet ditt, for du leste åpenbart ikke gårsdagens VG. Hvis du hadde gjort det hadde du nemlig visst at det å bruke engler er farlig. Engler er ikke snille og greie. Det er en misforståelse. Lucifer er f.eks. en (fallen) engel. Og de andre er visstnok ikke stort bedre, om man skal tro statsviteren (han underskrev med det og navn) som kritiserte Marthas lefling med disse livsfarlige figurene du nå vurderer å bruke blant et uskyldig barn. Bare til informasjon. 0 Siter
Druzilla Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Skrevet 10. oktober 2010 Leste du gårsdagens VG? Meninger? Jeg pleier å kikke på disse. De er ofte uhyre festlige. Det er del karakterer som har stor glede i å utbasunere sine meninger uten skam på disse to sidene. Vel - til spørsmålet ditt, for du leste åpenbart ikke gårsdagens VG. Hvis du hadde gjort det hadde du nemlig visst at det å bruke engler er farlig. Engler er ikke snille og greie. Det er en misforståelse. Lucifer er f.eks. en (fallen) engel. Og de andre er visstnok ikke stort bedre, om man skal tro statsviteren (han underskrev med det og navn) som kritiserte Marthas lefling med disse livsfarlige figurene du nå vurderer å bruke blant et uskyldig barn. Bare til informasjon. Hmmm... kanskje jeg ikke burde ha engler alikevel da :/ Men nå ser jo englene veldig uskyldige ut da men det er kanskje det de vil vi skal tro? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Hmmm... kanskje jeg ikke burde ha engler alikevel da :/ Men nå ser jo englene veldig uskyldige ut da men det er kanskje det de vil vi skal tro? Jepp. De er noen luringer. Men kirken (og Martha) gjør dem harmløse og gode. Men i bibelen er det klart at de ikke er det. Dette er særdeles mektige vesener du ikke kødder med. Derfor ble også menneskene livredde da engelen kom ned til folket før Jesus ble født, og han måtte roe dem ned. "Frykt ikke, jeg kommer i fred", måtte han si. Som sagt: Lucifer var også en engel, og se på de andre kjente. Angel of Death. Han forårsaker en del faenskap når han svinger sverdet sitt. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Jajaja, engler kan brukes til det meste, borsett fra ting som har med våren å gjøre. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Jajaja, engler kan brukes til det meste, borsett fra ting som har med våren å gjøre. Nah, si ikke det: http://www.sewterific.com/images/SeasonalAngels/SpringAngel.jpg 0 Siter
cathlin Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Nah, si ikke det: http://www.sewterific.com/images/SeasonalAngels/SpringAngel.jpg Herregud, har de tatt våren også`.. Jeg trodde den var freda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.