Gå til innhold

Urticaria og uføre

Anbefalte innlegg

shamira1365381357
Skrevet

Heia!

Jeg er 24 år og har hatt elveblest siden jeg var 8 år. Har jobbet fult siden 19 år. Har ikke vært sykemeldt over lange tider som 1 år. Men har vært mye hjemme de dagene er velig ille. Jeg har hatt utallige mye behandlinger opp gjennom. Men har ikke virket og prøvd mye forskjellige medikamenter. Og jeg merker at jeg er veldig ille og går ut over nattesøvnen,hjemme og tar fort til tårer når jeg har vært utsatt for mye stress. Jeg blir fort stresset... Og når jeg har hatt litt fri fra jobb eller er syk og får slappet av, er jeg mye bedre.. Og i sommerferien er jeg mye bedre enn resten av året. Så mener det kunne ha hjulpet å ikke jobbet fult. Men har jo ikke råd til å kutte ned på stillinga mi. Så tenkte på uføre... Hva er kriteriene? Har jeg noe sjangs til å få det... Bare noen få % ikke fullt! 40% kanskje?

Takk på forhånd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...