Gå til innhold

film til konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Min sønn skal konfimeres neste år og i den anledning har jeg sååå lyst å lage en liten filmsnutt som handler om livet hans.

Har sett noen som er laget til bursdager etc. og syns det er knallakjekt :)

Tenkte bruke litt film ++ endel stillbilder++ord++ en bra låt i bakgrunnen, noe som fenger og som han liker :)

Nå er ikke jeg veldig dataflink da og trenger masse hjelp med dette, noen som vet hvem? Og vil det koste skjorta ?

De jeg har sett er vel stort sett laga av ungdommer selv, men jeg kjenner ingen som kan hjelpe meg videre.

Hva er evt. første jeg må gjør?

Noen som har prøvd seg før ? Og vil gi meg noen gode råd, takknemlig for det :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354504-film-til-konfirmasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er kjempelett. Langt ifra så vanskelig som du tror. Har du scanner? Scan inn de bildene på pc'n din. Finn fram Windows Movie maker og lek deg. Jeg har ikke brukt det selv, men jeg antar det er en tutorial som viser deg hvordan du kan bruke programmet. Der legger du til musikk og tekst selv. Kjenner du ingen ungdommer som kan hjelpe deg? Noen du er tante til f.eks?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...