Gjest flaut å ikke vite Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har klart å gjøre noe på Facebook som gjør at all skrift er i stor størrelse... det er bare denne sida som er sånn. Jeg har sikkert kommet borti noen taster og "zoomet" uten å tenke over det... Noen som vet hvordan jeg skal få zoomet ut igjen? Regner med det er en hurtigtastfunksjon jeg har kommet bort... Flaut å ha fått det til uten å vite hvordan jeg skal få retta på det! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Ctrl - og + Nå lærte jeg også noe nyttig. 0 Siter
Gjest nå vet jeg litt mer:-) Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Ctrl - og + Og dermed logisk nok Ctrl - for å gjøre skriften mindre, som jeg trengte:-) Tusen takk! 0 Siter
200eek Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Og dermed logisk nok Ctrl - for å gjøre skriften mindre, som jeg trengte:-) Tusen takk! Jeg skrev en bitteliten " - " *ler* Bare hyggelig å hjelpe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.