morsan Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Hehe, hjemmefarging kan være farlig, ja! Når det er sagt, gjør jeg det stadig i mellom selv, men da kun toning (ikke-permanent) og en farge som er meget nær min egen. Ja, jeg har også mange vellykkede farginger selv, men absolutt ikke nevnte gang :-) Min søster, som har skikkelig langt hår, sier at hun må bruke 2-3 esker for å farge hele håret. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, jeg har også mange vellykkede farginger selv, men absolutt ikke nevnte gang :-) Min søster, som har skikkelig langt hår, sier at hun må bruke 2-3 esker for å farge hele håret. ''Min søster, som har skikkelig langt hår, sier at hun må bruke 2-3 esker for å farge hele håret.'' Jeg har halvlangt hår og har bare brukt én boks, men som nevnt velger jeg farge lik min egen, og bruker mesteparten nær hårfestet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.