EnolaGay Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har en slik optisk mus, egentlig fordi mannen kjøpte en med en slik snor som man kan trekke i, så snurrer den seg inn. Og jeg ble så misunnelig at jeg rappet den! Men nå angrer jeg. For den gjør at musepekeren har parkinson og krabber rundt på skjermen både når man ikke bruker den, og når man forsøker å treffe et eller annet lite. Hvorfor gjør den det? Og så vil jeg bare si at den NAV- MinID tingen jeg sleit med plutselig bare var borte uten at vi har gjort noe som helst. Så nissen gikk lei av å plage meg når jeg gav opp og bestilte papirmeldekort. 0 Siter
Sør Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Prøv på et annet underlag? Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Skrevet 11. oktober 2010 Prøv på et annet underlag? Med vennlig hilsen Ja. Det var igrunnen det første jeg prøvde. Hjalp bare måtelig. Jeg tror jeg skal stæle tilbake den andre..! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.