Gå til innhold

Skjoldete malingsresultat

Anbefalte innlegg

Gjest Lærling i faget

Jeg har sikkert brukt for lite maling på rullen, og trykket for hardt. Dro over noen steder jeg synes det var skjolder også, men bedre ble det ikke. Synes kun fra vinkel, ikke rett forfra. Veggen har tidligere malt glassfiberstrie, så det er ikke fordi den suger veldig med maling.

Jeg har malt to strøk. Hva hvis jeg maler den ene veggen tre strøk, for å få vekk skjoldene, vil den da se annerledes ut i fargen enn de andre veggene med to strøk. Noen som har erfaring?

Gidder ikke male alle ett strøk til nemlig, da får jeg heller orke å se på skjoldene. Ikke så ofte jeg befinner meg i den vinkelen de er synlig fra.

Takk for svar fra dere som har mer erfaring med maling enn meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354575-skjoldete-malingsresultat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...