Gjest Ned litt til Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 En rar ting: for 15 kg siden brød jeg meg ikke noe spesielt om hvordan speilbildet var, det var nå som det var. Og jeg syns ikke jeg var _så_ feit heller akkurat. Så gikk jeg ned nesten 15 kg, og speilbildet er akkurat det samme...? Magen like stor, bilringer som før, syns jeg ser helt lik ut. Men når jeg bruker fornuften og ser på buksa jeg får på meg nå og ikke kunne lukket igjen før så vet jeg jo at det har skjedd noe. Med en innsvinget jakke feks så ser jeg jo at jeg har blitt slankere. Men fornuften og fakta er én ting, hvordan hjernen syns jeg ser ut er en annen tydeligvis. Hm. Jeg prøver å være fornøyd med den jeg er, men jeg er nesten mindre fornøyd nå enn før jeg slanket meg. Eller - jeg er jo ikke det innerst inne, men likevel, litt nedtur er det likevel at man ikke ser bedre hvor mye som har skjedd. Prøver å få av meg 8 kg til, så får vi se, det er jo synd hvis jeg fortsatt ikke blir fornøyd ;-) Jeg er så "gammal" nå at jeg nok skal klare å glede meg over de kg som forsvinner, og være bevisst på å kjenne på det som føles bedre, at jeg kan trene mer og orker mer osv! Men jeg kan skjønne litt hvordan andre kan få vrengebilder av seg selv, det er noe rart som skjer i hodet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354579-hvordan-man-ser-kroppen-sin-i-speilet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.