Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• laban

3

• morsan

3

• EnolaGay

3

Mest aktive i denne tråden

Hvis du kan flere språk så vet du at det er ikke lang vei mellom i og e. Derfor kan grisk gud i andre språk bety det samme som gresk gud i norsk. Jeg har sett skrivefeilen selv og synes den er morsom. Har aldri hørt om griske guder på norsk;-)

Slik jeg oppfatter det er de fleste guder ganske griske. I hvert fall så maser menighetene stadig vekk etter mer penger. Allmektig og allvitende... likevel store problemer med å behandle penger.

;)

Gjest segunda

Tror du har misforstått litt her. Det er ingen ordtak som heter å se ut som en grisk gud, derimot er det et ordtak som heter å se ut som en gresk gud.

Jeg hadde en skrivefeil som jeg ikke så med engang pga. at det heter grisk gud i andre språk. Synes den er morsom når jeg har oppdaget den;-)

Gjest Nickløsheletiden

Hvis du kan flere språk så vet du at det er ikke lang vei mellom i og e. Derfor kan grisk gud i andre språk bety det samme som gresk gud i norsk. Jeg har sett skrivefeilen selv og synes den er morsom. Har aldri hørt om griske guder på norsk;-)

''Derfor kan grisk gud i andre språk bety det samme som gresk gud i norsk''

Hva slags språk tenker du på?

Annonse

Gjest Elextra

''Jeg har sett skrivefeilen selv og synes den er morsom. Har aldri hørt om griske guder på norsk''

Nettopp det tenkte jeg og.

candyqueen_83

Jeg brukte menn med utseende som en grisk gud om menn som ser bra ut, så jeg forstår fremdeles ikke hva du mener.

Jeg vet ikke hvordan du forstår det, men ordspråket "å se ut som en grisk gud" har alltid med utseende å gjøre og ikke griskhet.

Hvis du leser det jeg skrev engang til så sier jeg at det er merkelig at kvinner som lar menn med utseende som en grisk gud lure seg, får høyere status enn de som blir lurt av menn som IKKE har utseende som griske guder.

Beklager, men jeg forstår ikke hva du misforsto.

Det heter da ikke grisk gud, men gresk gud.

candyqueen_83

Jeg brukte menn med utseende som en grisk gud om menn som ser bra ut, så jeg forstår fremdeles ikke hva du mener.

Jeg vet ikke hvordan du forstår det, men ordspråket "å se ut som en grisk gud" har alltid med utseende å gjøre og ikke griskhet.

Hvis du leser det jeg skrev engang til så sier jeg at det er merkelig at kvinner som lar menn med utseende som en grisk gud lure seg, får høyere status enn de som blir lurt av menn som IKKE har utseende som griske guder.

Beklager, men jeg forstår ikke hva du misforsto.

Ok, leste lenger ned i tråden nå ;O)

Annonse

ShitDiddelyDo

Der hvor bjellene ringer kan det være lurt å lytte ja :) Det er litt vanskeligere i de tilfellene de burde ringt, men ikke gjør det ;)

Det jeg skrev over om bjellene er uansett feil. Det er jo nettopp det at mange menn lytter til for mye til bjellene som gir dem problemer. ;)

ShitDiddelyDo

Er ikke det mer "kiling i pungen-følelse" vi da snakker om enn klar bjelleklang? ;)

Jeg vet ikke. Jeg synes bjeller er oppskrytt. Dessuten er jeg skremmende god til å koble inn det øverste hodet før jeg i det hele tatt vurderer å bruke penger. :)

ShitDiddelyDo

Godt å høre. Tenke med tassen er vel sjelden et godt sjakktrekk :)

Jeg tror egentlig ikke tassen, eller dangelen som jeg ser den blir omtalt som på dol, er det store problemet, men hjertet, følelser, og en idiotisk naivitet som synes langt sterkere hos mange enn fornuften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...