Gjest segunda Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har begynt å lese den første boka hans og synes den er noe tung. Fenger meg ikke helt enda. Hva er deres erfaring? Er de tunge eller vil dette forandre seg etter som jeg kommer mer inn i det? 0 Siter
Gjest litteratur Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg likte bøkene ganske så med en gang. Synes de var bra. 0 Siter
Gjest lektor saugestad Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Blir visst nok litt mer lettlest uti 5. bok. 0 Siter
Cilien Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg slukte dem og synes de var veldig lettleste, leste de fleste på en-to dager. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg syntes ikke den var tung, men den fenget heller ikke maksimalt. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er halveis i bok tre, og har aldri tenkt at bøkene er tunge. Vet ikke helt hva du legger i tung, men for min del syns jeg eksempelvis James Joyce's Ulysses var tung. Knausgårds bok to var imidlertid mer langtekkelig enn bok en, mens bok tre har det samme drivet som den første boken hadde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.