Gå til innhold

hvilken vei snurrer hun?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Men er ikke hjernehalvdelene byttet om på hos mange venstrehendte, og dermed blir med klokka = dominant venstre? Det står ingenting om det. For meg snurrer hun med klokka, men min personlighet stemmer absolutt best med den andre beskrivelsen enn hva den fasiten der tilsier.

Men er ikke hjernehalvdelene byttet om på hos mange venstrehendte, og dermed blir med klokka = dominant venstre? Det står ingenting om det. For meg snurrer hun med klokka, men min personlighet stemmer absolutt best med den andre beskrivelsen enn hva den fasiten der tilsier.

Mot venstre, men klarte og¨å å snu henne:)

ShitDiddelyDo

Jeg tror menn skal se den gå mot klokka mens kvinner skal se den gå med klokka.

Jeg for min del har to hjernehalvdeler som begger jobber fulltid, så den blir stående og vrikke seg fra venstre til høyre til venstre til høyre, uten å gå helt rundt. Det ser ut som om den har hengt seg.

Jeg for min del har to hjernehalvdeler som begger jobber fulltid, så den blir stående og vrikke seg fra venstre til høyre til venstre til høyre, uten å gå helt rundt. Det ser ut som om den har hengt seg.

:hvisker:

Hjernen din har stoppet opp!

Med vennlig hilsen

Annonse

candyqueen_83

''Jeg for min del har to hjernehalvdeler som begger jobber fulltid, så den blir stående og vrikke seg fra venstre til høyre til venstre til høyre, uten å gå helt rundt. Det ser ut som om den har hengt seg.''

Det gjorde den hos meg også :P

ShitDiddelyDo

:hvisker:

Hjernen din har stoppet opp!

Med vennlig hilsen

Det kan være. :)

Men jeg tør ikke svare hvilken vei jeg ser hun går. Forrige gang ble jeg visst erklært som kvinne, og etter en diskusjon viste det seg at jeg måtte sjekke klokka - og da fant jeg jaggu ut at hun ikke hadde gått med viseren likevel, for etter 1/3 levd liv, stort sett med klokke, husket jeg visst ikke hvilken vei klokka gikk engang.

Hmm, der sa jeg visst hvilken vei jeg ser hun går.

Gjest Hulderen

Hun snurrer mest med klokka. Dermed bruker jeg mest høyre hjernehalvdel. Litt pussig, for beskrivelsen aven venstrehjernehalvdelbruker passer mye bedre på meg..

Jeg får henne til å snurre mot klokka også, men ikke på kommando i den forstand at hun snur akkurat når jeg vil.

Denne linken var lagt ut her for litt siden :)

Jeg ser den snurre med klokken, men beskrivelsen av de som tenker med høyre halvdel passer ikke i det hele tatt, men det gjør derimot beskrivelsen av de som tenker med venstre halvdel. Med andre ord tror jeg dette bare er tull :)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Jeg ser den snurre med klokken, men beskrivelsen av de som tenker med høyre halvdel passer ikke i det hele tatt, men det gjør derimot beskrivelsen av de som tenker med venstre halvdel. Med andre ord tror jeg dette bare er tull :)

''Jeg ser den snurre med klokken, men beskrivelsen av de som tenker med høyre halvdel passer ikke i det hele tatt, men det gjør derimot beskrivelsen av de som tenker med venstre halvdel. Med andre ord tror jeg dette bare er tull :)''

Det samme føler jeg:-)

For meg snurret hun mot klokka, altså er jeg venstreorientert, og det stemmer veldig godt med meg, med tanke på beskrivelsen.

Men jeg trengte bare blunke bevist, så snurret hun motsatt vei. Kunne lett få henne til å snurre begge veier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...