Gå til innhold

Flere som følger med på Gruvedramaet?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

Stakkars _kone_, sier nå jeg! Han selv har jo tross alt visst om utroskapen, mens kona får vite dette uten å kunne snakke skikkelig med han og samtidig får hun hele historien smurt ut i verdenspressen.. :-(

Enig! Jeg er ikke spesielt imponert over den elskerinna, må jeg si. Utrolig kynisk velge å stå der, så kona må vike plassen.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Dorthe

9

• ShitDiddelyDo

9

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Griner du fremdeles? ;))

Ikke akkurat nå, men når nestemann kommer opp begynner jeg sikkert igjen;-) Var ganske pinlig på jobb i dag. Måtte grine litt der også.

For en fantastisk redningsaksjon. Gleder meg allerede til den første boka kommer:-)

Nja. Denne er fortrengt. Men det var i hvert fall Oliver Stone - utrolig nok - som sto for regien av dette søtsuppemakkverket ut av en annen verden.

Jeg lurer på om jeg så starten selv etter dine advarsler og at den var utrolig kjedelig :o)

Annonse

jeg tror jeg hadde syntes det var mye mer oppsiktsvekkende og klaustrofobisk om det var en gjeng med turister som var blitt fanget i en gruve. Disse karene har ikke klaustrofi, og er vant til å jobbe i gruver. Men jeg er glad de slapp å vente til jul med å komme ut. Jeg hadde garantert turnet helt der nede, selv om jeg ikke er så fryktelig klaustrofobisk fra før.

''Disse karene har ikke klaustrofi''

Det ble sagt at yngstemann, han på 19, hadde lidd av klaustrofobi der nede. Han hadde begynt å arbeide i gruva bare 5 dager før ulykken.

Enig! Jeg er ikke spesielt imponert over den elskerinna, må jeg si. Utrolig kynisk velge å stå der, så kona må vike plassen.

''Utrolig kynisk velge å stå der, så kona må vike plassen.''

Lurer på om dama som tok han i mot var noen helt annen?

Elskerinnen:

http://estergoldberg.typepad.com/.a/6a0105349ca980970c0133f39fe76b970b-500wi

Kona:

http://www.nypost.com/rw/nypost/2010/09/02/news/photos_stories/cropped/marta_salinas%20--300x300.jpg

''Utrolig kynisk velge å stå der, så kona må vike plassen.''

Lurer på om dama som tok han i mot var noen helt annen?

Elskerinnen:

http://estergoldberg.typepad.com/.a/6a0105349ca980970c0133f39fe76b970b-500wi

Kona:

http://www.nypost.com/rw/nypost/2010/09/02/news/photos_stories/cropped/marta_salinas%20--300x300.jpg

I hans situasjon hadde jeg valgt å bli møtt av en mannlig skilsmisseadvokat. Ingen damer.

Har sett litt på tv-sendingene og når det gjelder konene som står og venter på arbeiderne, så er nok ikke de bestevennene til Kari Jaquesson. Det er godt det er mennene som er inne kapselen og ikke de damene.

Flere av mennene ble faktisk satt på slankekur og treningsopplegg nettopp for å passe inn i kapslene! :-)

Annonse

I hans situasjon hadde jeg valgt å bli møtt av en mannlig skilsmisseadvokat. Ingen damer.

Dette er Chile. De hadde ikke skillsmisser før nylig.

I stedet forble man gift, men flyttet sammen med elsker/elskerinner, osv. - slik at det som ofte skjedde var at to stykker var gift, men bodde med nye partnere (som også var gift med andre).

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Men dette er da ikke spøk? :-)

Det var ikke spøk det jeg skrev i går heller. :) Men jeg kommenterte altså denne fyren som har to stykker ventende der oppe. Dvs - nå er det kun en, så vidt jeg leser.

Denne mannens utroskap er nå like verdenskjent som Tiger Woods`. :)

Det var ikke spøk det jeg skrev i går heller. :) Men jeg kommenterte altså denne fyren som har to stykker ventende der oppe. Dvs - nå er det kun en, så vidt jeg leser.

Denne mannens utroskap er nå like verdenskjent som Tiger Woods`. :)

Han så litt avmålt ut der han ble kysset av det som i Dagbladet påstås å ha vært elskerinna...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...