Gå til innhold

Flere som følger med på Gruvedramaet?

Anbefalte innlegg

Dere må ikke spøke med dette. Jeg forsøkte i går - og da fikk jeg Augustina på nakken. ;)

''Dere må ikke spøke med dette. Jeg forsøkte i går - og da fikk jeg Augustina på nakken. ;)''

Aha:-) Her er jeg tilbake etter en fjelltur, så ikke føl deg for trygg!

Meiner fortsatt at den stakkars Yonni Barrios og hans kone / barn / elskerinne burde vært forskåna for verdenspressa, så det så:-)

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Dorthe

9

• ShitDiddelyDo

9

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

''Dere må ikke spøke med dette. Jeg forsøkte i går - og da fikk jeg Augustina på nakken. ;)''

Aha:-) Her er jeg tilbake etter en fjelltur, så ikke føl deg for trygg!

Meiner fortsatt at den stakkars Yonni Barrios og hans kone / barn / elskerinne burde vært forskåna for verdenspressa, så det så:-)

Bortsett fra at det er andre enn meg du i så fall må pms-e imot i dag. ;)

Jeg er selvfølgelig enig med deg. Dette hører ikke hjemme i pressen. Men skal jeg være ærlig er det fint lite av det vi leser i pressen mer generelt som egentlig hører hjemme i pressen. Store deler av pressen er mer interessert i tull enn relevant stoff. :)

Bortsett fra at det er andre enn meg du i så fall må pms-e imot i dag. ;)

Jeg er selvfølgelig enig med deg. Dette hører ikke hjemme i pressen. Men skal jeg være ærlig er det fint lite av det vi leser i pressen mer generelt som egentlig hører hjemme i pressen. Store deler av pressen er mer interessert i tull enn relevant stoff. :)

''Bortsett fra at det er andre enn meg du i så fall må pms-e imot i dag. ;)''

GLEFS!

''Jeg er selvfølgelig enig med deg. Dette hører ikke hjemme i pressen. Men skal jeg være ærlig er det fint lite av det vi leser i pressen mer generelt som egentlig hører hjemme i pressen. Store deler av pressen er mer interessert i tull enn relevant stoff. :)''

Må kjedelig nok være enig med deg igjen.. Og du fikk heldigvis rett i at dette blei en gladsak :-)

Gjest Nickløsheletiden

''Utrolig kynisk velge å stå der, så kona må vike plassen.''

Lurer på om dama som tok han i mot var noen helt annen?

Elskerinnen:

http://estergoldberg.typepad.com/.a/6a0105349ca980970c0133f39fe76b970b-500wi

Kona:

http://www.nypost.com/rw/nypost/2010/09/02/news/photos_stories/cropped/marta_salinas%20--300x300.jpg

''Lurer på om dama som tok han i mot var noen helt annen?''

Nå har det kommet frem at det var elskerinnen,at de har bodd sammen i 5 år og at kona har visst om dette hele tiden. Visstnok vanskelig å få skilsmisse i Chile.

''Lurer på om dama som tok han i mot var noen helt annen?''

Nå har det kommet frem at det var elskerinnen,at de har bodd sammen i 5 år og at kona har visst om dette hele tiden. Visstnok vanskelig å få skilsmisse i Chile.

Ja, jeg har også fått med meg det der, Utrolig at dette ikke har kommet fram før!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...