Gå til innhold

Historiens mysterium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• ShitDiddelyDo

9

• Sør

6

• Mrs. Wallace

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest dropper nicket i tilfelle...

''men det er egentlig ikke noen vits i å prøve å ødelegge det spennende verdensbildet ditt med fakta, er det vel?''

Nei, det tar liksom morroa fra det hele! :-)

Husker en annen slik nett-/mail-hoax som sirkulerte mye rett etter 11. september. Der sto det blant annet at dersom man skrev "Q 33", som skulle være "flight number" til det ene av flyene som kræsjet i tvillingtårnene, og endret skrifttypen til en av disse symbol-skrifttypene, så ville dette vise bildet av et fly etterfulgt av to tårn...

Og folk sendte denne mailen videre, uten faktisk å sjekke om det som sto der var riktig. Det var ikke noe fly med nummer Q 11 involvert i 911...

Ang 9/11 var jeg faktisk borti noe jeg syntes var en anelse spooky... ;-)

Kort tid før - husker ikke lenger om det var samme dag eller bare samme uke så jeg en tegneserie - eller rettere sagt en komisk tegning. Det var en Gary Larson-aktig tegning med bilde av en forelder som satt inne i sin leilighet i en høyblokk. Den voksne prøvde å mate et barn ved å leke at skjeen med mat var et fly. Ungen stirret skrekkslagent på - skjeen trodde forelderen - et fly utenfor vinduet som kom til å crashe i blokken i neste øyeblikk... Forelderen så litt oppgitt ut fordi ungen var redd uten grunn ;-)

Har prøvd å finne tegningen igjen etterpå (nå husker jeg ikke lenger om det var på nettet, men det tror jeg det var) men har ikke klart det.

Gjest dropper nicket i tilfelle...

Ang 9/11 var jeg faktisk borti noe jeg syntes var en anelse spooky... ;-)

Kort tid før - husker ikke lenger om det var samme dag eller bare samme uke så jeg en tegneserie - eller rettere sagt en komisk tegning. Det var en Gary Larson-aktig tegning med bilde av en forelder som satt inne i sin leilighet i en høyblokk. Den voksne prøvde å mate et barn ved å leke at skjeen med mat var et fly. Ungen stirret skrekkslagent på - skjeen trodde forelderen - et fly utenfor vinduet som kom til å crashe i blokken i neste øyeblikk... Forelderen så litt oppgitt ut fordi ungen var redd uten grunn ;-)

Har prøvd å finne tegningen igjen etterpå (nå husker jeg ikke lenger om det var på nettet, men det tror jeg det var) men har ikke klart det.

Du verden, nå fant jeg tegningen:

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.funz.eu/wp-content/uploads/2010/08/Open-Wide-Here-Comes-The-Plane.jpg&imgrefurl=http://www.funz.eu/tag/kids/page/2/&usg=__RWp1skgI4AEBuzYR9M3zWsu2Kgs=&h=450&w=600&sz=81&hl=no&start=20&zoom=1&tbnid=dbw_HAbZ0fecjM:&tbnh=128&tbnw=171&prev=/images%3Fq%3Dplane%2Bbaby%2Bcartoon%2Bcrash%26hl%3Dno%26biw%3D1123%26bih%3D744%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C630&itbs=1&iact=hc&vpx=492&vpy=494&dur=422&hovh=194&hovw=259&tx=163&ty=189&ei=Ti22TMGEPMWZOvj2uZYG&oei=QS22TKr7G4mWOp3x4NMJ&esq=2&page=2&ndsp=21&ved=1t:429,r:18,s:20&biw=1123&bih=744

''men det er egentlig ikke noen vits i å prøve å ødelegge det spennende verdensbildet ditt med fakta, er det vel?''

Nei, det tar liksom morroa fra det hele! :-)

Husker en annen slik nett-/mail-hoax som sirkulerte mye rett etter 11. september. Der sto det blant annet at dersom man skrev "Q 33", som skulle være "flight number" til det ene av flyene som kræsjet i tvillingtårnene, og endret skrifttypen til en av disse symbol-skrifttypene, så ville dette vise bildet av et fly etterfulgt av to tårn...

Og folk sendte denne mailen videre, uten faktisk å sjekke om det som sto der var riktig. Det var ikke noe fly med nummer Q 11 involvert i 911...

Den der husker jeg også. Det var et totalt usannsynlig flight nr.

(Mens vi er igang: Tror du Paul McCartney er død?)

Den der husker jeg også. Det var et totalt usannsynlig flight nr.

(Mens vi er igang: Tror du Paul McCartney er død?)

*he he*

NEI, jeg tror han lever i beste velgående.

Og mens vi er inne på slike temaer: Dette i motsetning til Elvis, Marilyn Monroe, James Dean og Michael Jackson! ;-)

Annonse

Gjest intet nick i dag

Ah!

Man skulle tro han hadde mer å styre med enn å trikse med datoer og kverke presidenter.

Noen religiøse har ikke mye tiltro til skaperen de tror på. :)

Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid på noe som åpenbart er trolling...

Gjest dropper...

*he he*

Men de fleste (alle?) har vel opplevd en del pussige sammentreff - noen av den mer groteske sorten - uten at dette betyr at Gud i himmelen viser oss hva som kan skje.

Ja,- jeg skal ikke påstå at det hadde noen dypere betydning, men jeg syntes det var litt pussig at den tegningen skulle legges fram i avisen eller hvor det nå var - tror det var dagens vitsetegning - akkurat da. Jeg mener å huske at det var samme dag eller dagen før. Veldig nært inntil ;-)

ShitDiddelyDo

Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid på noe som åpenbart er trolling...

Det er mulig du skriver ekstremt tregt og derfor tror det tar spesielt lang tid å skrive et dusin innlegg på 3 setninger, men det er mange som tror som trollet over.

Ja,- jeg skal ikke påstå at det hadde noen dypere betydning, men jeg syntes det var litt pussig at den tegningen skulle legges fram i avisen eller hvor det nå var - tror det var dagens vitsetegning - akkurat da. Jeg mener å huske at det var samme dag eller dagen før. Veldig nært inntil ;-)

Ja, slike sammentreff er alltid spesielle, og noen ganger litt creepy.

I rista brød?

Ja, somf eks dette:

http://proudatheists.files.wordpress.com/2008/10/jesus-toast.jpg

Det dukker fra tid til annen opp historier fra den store verden om folk som tror at et mirakel har skjedd fordi man kan se Jesus eller Maria i dugg på et vindu eler på en skive toast eller annet.

Annonse

Ja, somf eks dette:

http://proudatheists.files.wordpress.com/2008/10/jesus-toast.jpg

Det dukker fra tid til annen opp historier fra den store verden om folk som tror at et mirakel har skjedd fordi man kan se Jesus eller Maria i dugg på et vindu eler på en skive toast eller annet.

Hadde ikke fått med meg det om brødskiva, men har sett en del andre sånne bilder ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...