Gå til innhold

Gave til 50 åring.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Mann eller kvinne?

Kniv eller den store, oppladbare MagLite-lykten (fortrinnsvis til en mann)

Gavekort fra Billettservice eller sportsbutikk, legg det gjerne inni denne boka:

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2724138

''(fortrinnsvis til en mann)

''

!?

''(fortrinnsvis til en mann)

''

!?

Jeg vet ikke om alle kvinner ville likt den lykta. Jeg som selv er i den alderen, har i hvert fall venninner som ikke ville hoppet i taket av begeistring.

På den annen side skrev jo trådstarter at jubilanten er sporty og har alt, så det spiller kanskje ikke så stor rolle...

Gjest Elextra

En kvinne kan kanskje se tvetydigheten i det?

Her forstod jeg ikke hva du sikter til.

Jeg tenkte det var en antikvarisk holdning at en kvinne ikke kunne være interessert i en slik lykt, og slik jeg kjenner laban er ikke hun blant de med antikvarisk tankegang.

Gjest Elextra

Jeg vet ikke om alle kvinner ville likt den lykta. Jeg som selv er i den alderen, har i hvert fall venninner som ikke ville hoppet i taket av begeistring.

På den annen side skrev jo trådstarter at jubilanten er sporty og har alt, så det spiller kanskje ikke så stor rolle...

Tror det ville være en flott gave uansett kjønn :-)

Jeg tenkte det var en antikvarisk holdning at en kvinne ikke kunne være interessert i en slik lykt, og slik jeg kjenner laban er ikke hun blant de med antikvarisk tankegang.

Takk for det!

Som nevnt - jeg kjenner mange på rundt 50 som ville vært fornøyde, men også noen som ikke ville skjønt vitsen helt. Men

sånn er det jo med gaver.

Jeg er glad til så lenge jeg slipper unna kategorien pledd, sjal og varmepute...

Annonse

Gjest muligensee

Noe som gjør en mer "opplyst" kanskje?

Gjest segunda

Litt vanskelig når en ikke vet om det er kvinne eller mann, hva gaven bør koste etc.

En flaske konjakk til en mann, likør til en dame. God vin passer til begge. Champagne kanskje. Overnatting på et hotell sammen med ektefelle. Storbyhelg. Opphold på fjellhotell med sportsmuligheter.

Takk for det!

Som nevnt - jeg kjenner mange på rundt 50 som ville vært fornøyde, men også noen som ikke ville skjønt vitsen helt. Men

sånn er det jo med gaver.

Jeg er glad til så lenge jeg slipper unna kategorien pledd, sjal og varmepute...

''Jeg er glad til så lenge jeg slipper unna kategorien pledd, sjal og varmepute...''

Jeg hadde elsket de gavene.

Oi. Nå føler jeg meg gammel.

Haha, kanskje vi skulle foreslå stokk også? ;)

(men har Tempurpute selv, altså...)

Husker en dings som var til salgs på Select eller tilsvarendepostordrested for en del år siden, typisk beregnet på å gis til en man ville 'jekke' for alderen: En spaserstokk påmontert ringeklokke og "hold avstand"-skilt med refleks, og muligens enda noe mer.

(Ps jeeg har ikke tempurpute...*S*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...