filiokus81 Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 ...noen som vet hvordan man gjør det? Jeg har lastet ned et par fra Android Market som jeg ikke har lyst på likevel, og finner rett og slett ikke ut hvordan jeg sletter dem fra telefonen (HTC Desire). Jeg er sikkert helt treig, men.....hjelp? 0 Siter
Blomstre Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Alle programmer - Innstillinger - Applikasjoner. Der velger du den enkelte applikasjon, trykker på den og får opp noen alternativer, blant annet å avinstallere 0 Siter
Gjest android Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Prøv å trykke på dem og dra dem ned over den nedre begrensnings av skjermen. Tenk deg at søppelbøtta ligger under skjermen/telefornen. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Skrevet 13. oktober 2010 Alle programmer - Innstillinger - Applikasjoner. Der velger du den enkelte applikasjon, trykker på den og får opp noen alternativer, blant annet å avinstallere Fikk det til via Android Marked - Nedlastinger - Avinstallere. Jippi! Takk for svar ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Skrevet 13. oktober 2010 Prøv å trykke på dem og dra dem ned over den nedre begrensnings av skjermen. Tenk deg at søppelbøtta ligger under skjermen/telefornen. Fikk det til via Android Marked - Nedlastinger - Avinstallere. Jippi! Takk for svar ) 0 Siter
Blomstre Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Prøv å trykke på dem og dra dem ned over den nedre begrensnings av skjermen. Tenk deg at søppelbøtta ligger under skjermen/telefornen. Slik sletter man snarveier/widgets, man avinstallerer ikke noe med den prosedyren. Man må inn i innstillinger og administrere applikasjoner derfra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.