Gå til innhold

Hva ser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mann og hest

saksofonist og dameansikt

hare og and

indianerhode og eskimo

4 kuber som veksler i vinkel

liten kube inne ie t hjørne

hjortehode

Kuben i hjørnet blir innhul etter en tid. Nå må jeg se nærmere på det hjortevesenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 2 er i hver fall Bill Clinton som får en blowjob av Monica Levinsky mens han spiller sax.

Skrevet

Det er vel fordi at man i det venstre bildet sammenligner vinkelen med den loddrette streken av bildekanten, mens man i bildet til høyre også har linjene fra det andre bildet å sammenligne med?

Ja, det kan godt være, jeg lurte på om man fikk samme effekt om bildene ble rokkert. :)

Skrevet

Ja, jeg kikket bare på bilde 1 og lurte FÆLT på hvor du så harer og ender.

*s*

Skrevet

Kikket litt på svarene nedover, og jaggu kom Garbo-damen opp på saxe-bildet gitt... Men hjorten er fremdeles bare en hjort. :)

Det er Rudolf!

Skrevet

Takk for linken, det var gøy!

Jeg syns også det.

Skrevet

Nr 2 er i hver fall Bill Clinton som får en blowjob av Monica Levinsky mens han spiller sax.

he he he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...