Gå til innhold

Yoga for homser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha med kjæresten min på yoga-kurs, men han mener dette er for homser. Er det "gay" å trene yoga? I såfall hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...skjønner godt at en mann ikke vil være med på yoga, en typisk kvinneting, så han vil sikkert føle seg brydd. Antar det nesten utelukkende er kvinner der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe som "er gay", så typen din høres kanskje litt umoden ut, men sånn bortsett fra det hadde aldri i verden 10 ville hester klart å dra med meg heller på yoga. Dog ville jeg nok argumentert med annet enn at det "er gay".

Skrevet

Min teori er at menn som stadig vekk trekker fram at de ikke kan gjøre ditten eller datten fordi det er så homsete er litt for utrygge på sin egen seksualitet. Den som er trygg, er ikke redd for å bli tatt for å være homse uten å være det.

Skrevet

Min teori er at menn som stadig vekk trekker fram at de ikke kan gjøre ditten eller datten fordi det er så homsete er litt for utrygge på sin egen seksualitet. Den som er trygg, er ikke redd for å bli tatt for å være homse uten å være det.

Amen, morsan!

Skrevet

Kvinneting? Yoga? Kanskje i visse kretser. Men mannen min har trent yoga i 40 år, og er en spenstig og bøyelig mann med et meget maskulint yrke.

Stesønnen min driver med yoga når han ikke fjellklatrer. Svigersønnen min driver både med yoga og pilates fordi han har dårlig rygg. Etc etc.

Skrevet

Mannen din høres usikker ut. Det er sånt man mener når man ikke føler seg mann nok.

Yoga er selvsagt for både menn og kvinner.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe som "er gay", så typen din høres kanskje litt umoden ut, men sånn bortsett fra det hadde aldri i verden 10 ville hester klart å dra med meg heller på yoga. Dog ville jeg nok argumentert med annet enn at det "er gay".

Det er i alle fall meget gay å sitte på DOL... ;-)

Skrevet

Det er enkelte saker kvinnfolk interesserer seg for, og det er enkelte saker mannfolk interesserer seg for. Ofte er kvinnfolksakene av liten interesse for mannfolk, mens kvinnens beste venn (homsen) gjerne slenger seg med.

Å sitte på hodet med beina i kors å mmmmmmmmme er ikke en mannfolkgreie, ergo, yoga er homsete.

Garasje+øl+bil = ikkehomsete. Der finner du ikke lespende Fredrik i sine nye rosa bukser.

Elementært!

Når det er sagt, så var det en gang ei nydelig ei fra Sri Lanka som nok kunne fått meg med på yoga, men det hadde fint lite med yogainteresse å gjøre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er i alle fall meget gay å sitte på DOL... ;-)

Det kan vi være enige om.

Skrevet

Eh...skjønner godt at en mann ikke vil være med på yoga, en typisk kvinneting, så han vil sikkert føle seg brydd. Antar det nesten utelukkende er kvinner der.

''Antar det nesten utelukkende er kvinner der.''

Det vil jeg si er en god grunn for en mann til å dra på yoga! ;-)

Skrevet

Det kommer veldig an på hva slags fokus yogaen har. Det finnes mer no-nonsense yoga uten "aouoommmm"-faktoren og chakra-jakten, og da snakker vi både slitsom, utfordrende og svært helseforebyggende/skadeforebyggende trening som definitivt menn kan drive med.. helt uavhengig legning. Ofte er det de som har mest imot yoga som trenger det mest - det oppdaget ihvertfall jeg etter åresvis med anti-yoga-holdning. Fotball og ballspill er ikke kulturen som er mest åpen for slikt, men er definitivt blant de idrettsutøverne som kan trenge det.. :-D

Jeg var ihvertfall stiv som en stokk - og har enorm nytte av enkel yoga. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...