Gå til innhold

Maling på gardintrapp

Anbefalte innlegg

Gjest Sølebøtta
Skrevet

En sånn aluminiumssak dere vet. Har søla masse maling på den,l og gubben er sur, for det er jo HANS stige. Den har tørka godt inn, malinga, noen som har et godt tips for å få det vekk? Med minst mulig arbeide da. Of course. Hadde jeg hatt godt tid, så hadde jeg jo heller ikke søla så fælt, går jeg utifra. Takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest kjøp en ny
Skrevet

Behold trappen som en male-trapp. og kjøp en ny trapp som dere har malingsfri, hvis det er viktig for ham.

Skal du investere mye tid i skraping og sterke kemikalier for å fjerne malingen, er ikke det kostnadseffektivt eller særlig mye mer miljøvennlig. Og trappen blir ikke like pen igjen.

Skrevet

Mener han at den har fått dårligere egenskaper etter malingen kom på? Tullete gubbe....spør du meg.

Gjest Sølebøtta
Skrevet

Mener han at den har fått dårligere egenskaper etter malingen kom på? Tullete gubbe....spør du meg.

Klart han er tullete, men det lever jeg med, har du noe tips til malingfjerning da? Gubben er det nok ikke noe å gjøre med. ;-)

Skrevet

Klart han er tullete, men det lever jeg med, har du noe tips til malingfjerning da? Gubben er det nok ikke noe å gjøre med. ;-)

Nei, dessverre, har ingen tips for å fjerne malingen ;-)

Gjest Frk Rosenkranz
Skrevet

FOr en fisefin fyr da,

gardintrapp er jo ikke noe interiør,

det er en bruksgjenstand man bruker til slike skitne jobber, og da må man tåle litt søl og skit! Det mener i alle fall jeg... Hadde ikke orket å ta meg umaken med å fjerne sølet.

Fordelen er jo at dere slipper å bekymre dere over malingssøl på den neste gang dere skal male.

Skrevet

Blir ny trapp! Så kan jeg ha den gamle i fred, søl og kose meg!

Hehe, case closed :)

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å bli sur pga malingflekker på gardintrapp!

Jeg har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt, måtte bare få sagt det ovennevnte.

Skrevet

Blir ny trapp! Så kan jeg ha den gamle i fred, søl og kose meg!

Høres ut som en smart løsning :-)

Husk å knyte en pen silkesløyfe på den nye trappa og spray på en dusj parfyme før du overrekker den;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...