Gå til innhold

Maling på gardintrapp

Anbefalte innlegg

Gjest Sølebøtta

En sånn aluminiumssak dere vet. Har søla masse maling på den,l og gubben er sur, for det er jo HANS stige. Den har tørka godt inn, malinga, noen som har et godt tips for å få det vekk? Med minst mulig arbeide da. Of course. Hadde jeg hatt godt tid, så hadde jeg jo heller ikke søla så fælt, går jeg utifra. Takk for tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354643-maling-p%C3%A5-gardintrapp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjøp en ny

Behold trappen som en male-trapp. og kjøp en ny trapp som dere har malingsfri, hvis det er viktig for ham.

Skal du investere mye tid i skraping og sterke kemikalier for å fjerne malingen, er ikke det kostnadseffektivt eller særlig mye mer miljøvennlig. Og trappen blir ikke like pen igjen.

Annonse

Gjest Frk Rosenkranz

FOr en fisefin fyr da,

gardintrapp er jo ikke noe interiør,

det er en bruksgjenstand man bruker til slike skitne jobber, og da må man tåle litt søl og skit! Det mener i alle fall jeg... Hadde ikke orket å ta meg umaken med å fjerne sølet.

Fordelen er jo at dere slipper å bekymre dere over malingssøl på den neste gang dere skal male.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...