Gå til innhold

Til kaffedrikkere - hva forventes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til en hver tid trakterkaffe, presskannekaffe, pulverkaffe, kaffelatte, kaffemakkiato, amerikano, neskaffe på kapsel, espresso, kortado, hvit te, grønn te, frukt te, chai latte, svart te, vann med og uten bobler, pepsi, pepsi max, cola, cola light, tab xtra, mozell, sprite, solbærtoddy, saft, rød og hvit vin, likør, whiskey, juice, eplecider og melk.

Velkommen.

Takk, jeg er på vei.

Har du noe hjemmebakt? ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• mariaflyfly

9

• Axcia

8

• cathlin

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk, jeg er på vei.

Har du noe hjemmebakt? ;)

Jeg har boller med og uten rosiner, kanelsnurrer, kringle, fine og grove rundstykker med og uten pålegg, bananbrød, brownies, brownies uten gluten, eplekake, gulerotkake, muffins med blåbær. Ellers har jeg økologisk speltbrød med solsikkekjerner.

Skrevet

Jeg har boller med og uten rosiner, kanelsnurrer, kringle, fine og grove rundstykker med og uten pålegg, bananbrød, brownies, brownies uten gluten, eplekake, gulerotkake, muffins med blåbær. Ellers har jeg økologisk speltbrød med solsikkekjerner.

*Sitter allerede i bilen*

:)

Skrevet

Jeg tilbyr som regel kaffe, hvis noen takker nei, tilbyr jeg te, Farris eller brus (hvis vi har). Men som regel kjenner jeg de som er på besøk godt nok til at jeg vet om de er kaffe- , te- eller brusdrikkere og da tilbyr jeg det de liker:-)

Skrevet

''eller pepsi max''

Jeg må si at den som har forventninger om én bestemt type brus hjemme hos oss lett kan bli skuffet :-) Men pepsi max er det en viss sjanse for at vi hard, da. Verre hvis du bare hadde villet ha Mozell eller Fanta. :-)

Jeg tror ikke noen forventer å få brus av noe slag når de kommer på besøk. Jeg gjør ikke det, men takker gjerne ja dersom jeg får tilbudet.

Skrevet

Jeg har til en hver tid trakterkaffe, presskannekaffe, pulverkaffe, kaffelatte, kaffemakkiato, amerikano, neskaffe på kapsel, espresso, kortado, hvit te, grønn te, frukt te, chai latte, svart te, vann med og uten bobler, pepsi, pepsi max, cola, cola light, tab xtra, mozell, sprite, solbærtoddy, saft, rød og hvit vin, likør, whiskey, juice, eplecider og melk.

Velkommen.

Hvilken etasje bor du i da ;o)

Skrevet

Hvilken etasje bor du i da ;o)

Tjuende etasje uten heis. Er det derfor ingen vil komme på besøk likevel kanskje`??

Skrevet

Det gjør jeg ofte - når jeg skal på foreldremøter og slikt. Der blir det alltid servert kaffe og te, og teen er uten unntak Liptons gule. Og den liker ikke jeg...

Men når jeg skal hjem til folk gjør jeg ikke slik da. ;-)

'' teen er uten unntak Liptons gule. Og den liker ikke jeg...''

Jeg synes gul Lipton er "helt grei", men foretrekker de fleste andre tetyper før den.

men søsteren min ble helt paff en gang hun var hjemme hos meg og jeg IKKE hadde gul Lipton, men sikkert 20 andre tesorter...;-) I følge henne var det gul Lipton som _er te_! Så jeg kjøper inn en eske soesielt for henne. Heldigvis tåler de lang lagring inne i et mørket skap :-)

Skrevet

''Men nittitalls? Litt usikker på den der... Innbiller meg at jeg kjøpte min eneste pose med lapsang suochong på 80-tallet?''

Hehe,- det der har nok mer å gjøre med i hvilket tiår man ble voksen og prøvde å kjøpe de mer klassiske te-typene som man f.eks. leser om i bøker etc...

Nå tror jeg at Elextra og jeg er omtrent jevngamle :-)

Skrevet

Den er med i "Tanta Til Beate"!

Ja, det var i den sangen jeg hørte om tetypen, og måtte selvsagt prøve:-)

Skrevet

''Men skikkelig kakao laget fra "scratch" får de ikke! :-)''

*hmmm*

Det vil si: Jeg har servert det mange ganger, men da fordi det er f eks rundstykker med pålegg etter en dag ute på skøyter el lign. Jeg står ikke på kjøkkennet og lager kakao fra scratch til middagsgjester :-)

Skrevet

Velkommen.

Hva? Ikke vodka??!!

Skrevet

Tab forsvant vel etter at Tab Xtra ble lansert.

De ulike lightcolaene smaker jo litt ulikt. Tab Xtra er etter min oppfatning noe mindre søtlig enn de øvrige og Coca Cola light er mest lik Coca Cola, men har en litt metallisk smak.

Av light-colaene foretrekker jeg PepsiMax, med Tab Xtra som nr. to.

Hm.. Jeg syns Pepsi Max'en blir for søt jeg. Smaken er som baken :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...